//

Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi)

Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, heb de iphone 4 nu 2 dagen maar heb thuis of op het werk binnen maar 1 of 2 streepjes bereik heel soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-10, 01:25
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard Binnen maar 1 streepje bereik kpn(hi)

Beste forumleden,
heb de iphone 4 nu 2 dagen maar heb thuis of op het werk binnen maar 1 of 2 streepjes bereik heel soms 3 met kpn.
3G netwerk op het werk binnen helemaal niet, collega van me met een Iphone 3gs heeft vol bereik bellen en internet hij heeft T-Mobile is dit niet vreemd??Zou dit aan de provider of aan de telefoon kunnen liggen??
Iemand die me kan helpen

Alvast Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-10, 11:05
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Bij mij , Vodafone, is dit bereik op 3G ook niet veel beter , althans binnen niet. ( maar daar Wi-Fi)
GPRS overal en altijd 5 streepjes.
  #3  
Oud 30-08-10, 13:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 Bekijk bericht
Beste forumleden,
heb de iphone 4 nu 2 dagen maar heb thuis of op het werk binnen maar 1 of 2 streepjes bereik heel soms 3 met kpn.
3G netwerk op het werk binnen helemaal niet, collega van me met een Iphone 3gs heeft vol bereik bellen en internet hij heeft T-Mobile is dit niet vreemd??Zou dit aan de provider of aan de telefoon kunnen liggen??
Iemand die me kan helpen

Alvast Bedankt
Dit ligt aan beide. Als jullie toestellen simlock vrij waren, zouden jullie elkaars simkaarten eens moeten proberen: je zult het verschil wel zien. Elke provider heeft verschillende dekking op bepaalde plekken. Maar de ontvangst verschillen tussen type telefoons zijn er ook. Er zijn zelfs YouTube filmpjes te vinden waar 2 identieke iphones heel verschillend bereik/ontvangst laten zien, beide op dezelfde provider.

Zo heb ik thuis redelijk ontvangst met t-mobile op mijn iPhone, kpn daarentegen is echt heel slecht hier. Vodafone (wat ik nu heb) is ook redelijk. Vooral binnen in gebouwen komt het er erg op aan hoe goed de dekking is van jouw provider in die buurt.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 30-08-10 om 13:35.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4 geeft 1 streepje bereik - Zonder Unlock! turbodiesel13 Jailbreak 12 15-04-11 15:12
Bereik Iphone 3Gs icm KPN, psytek KPN 3 24-08-10 16:07
Geen bereik als ik binnen ben. Rampo Odido (T-Mobile) 6 12-07-10 13:57
bereik binnen gebouwen wil Overige providers Nederland 3 19-01-09 12:49
[2G] bereik: KPN slecht, Orange goed GoldieLox KPN 0 31-08-08 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.