iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Iphone 4 en nu overstappen naar KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/70740-iphone-4-overstappen-naar-kpn.html)

Iphone3Gs 03-09-10 11:49

Iphone 4 en nu overstappen naar KPN
 
Hallo iedereen,

Wie kan mij helpen:
Ik heb 20 juli met de voorinschrijving de Iphone 4 met de abbo I-150 1 jaar extra verlengt via de Early Renewal, 2 weken later had ik netjes mijn Iphone 4 thuis, wat een super ding, nu wil ik graag zo snel mogelijk weer terug naar mijn vertrouwde KPN( geen hi) dus net maar T-Mobile gebeld en mijn Iphone simlock vrij gemaakt, nu vroeg ik me af aangezien ze de internet onbeperkt gaan wijzigen, hoe het daar nu eigenlijk mee zit,niet dat ik zo met mega kosten zit. Ik bel zo'n 50 min en sms zo'n zeker 120 per maand, internetten ligt hoog,
mijn Email synchroniseerd om de kwartier en ik zit continu op safari ook de youtube en de weer app, zijn erg in trek, De iphone heeft de berichtgeving ook open staan voor facbook en de hyves app.
ik zie in mijn gebruik dat ik sinds dat ik de iphone heb 353 mb nog maar ontvangen heb en dat ik 45,4 mb verstuurd heb.

welke abbo kan ik het beste nemen bij KPN, een simonly 150? met exta snel internet? wat is aan te raden, om zeer hoge kosten zo te vermijden.

Verburgt 11-09-10 09:23

gebruik tringg.nl
 
Ik zit zelf bij tringg.nl. deze maken ook gebruik van kpn netwerk.

voor 35 euro p.maand kun je onbeperkt bellen, internetten en sms-en,

goed bereik en echt een aanrader.
Bellen tot 1200 belminuten.

ik ben daar super tevreden over

voor die 35 euro kan ik ook in het buitenland bellen

jan

Iphone3Gs 13-09-10 10:53

Bedankt voor je tip, maar ik vindt dit echt veelste veel belminuten,en veelste veel geld, voor iets wat ik never nooit ga gebruiken.

Ik heb al een paar keer contact gezocht met KPN en ze weten dus niet wanneer de overstap naar die mb gaat gebeuren, nu is het nog onbeperkt :d dus ik heb maar een sim only 155 abbo met onbeperkt extra snel internet genomen voor 1 jaar.
De ontvangst is gelijk al een heel stuk beter en de death grip is zeer weinig tot helemaal niet aanwezig :D

Goudvis12 26-09-10 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 559844)
Bedankt voor je tip, maar ik vindt dit echt veelste veel belminuten,en veelste veel geld, voor iets wat ik never nooit ga gebruiken.

Ik heb al een paar keer contact gezocht met KPN en ze weten dus niet wanneer de overstap naar die mb gaat gebeuren, nu is het nog onbeperkt :d dus ik heb maar een sim only 155 abbo met onbeperkt extra snel internet genomen voor 1 jaar.
De ontvangst is gelijk al een heel stuk beter en de death grip is zeer weinig tot helemaal niet aanwezig :D

Ik heb ook een iPhone 4 bij KPN aangeschaft via Phoneshop. Ik heb weliswaar een 210 abonnement met ook Extra Snel internet. IPV 15,00 per maand nu 3,75 per maand levenslang. Ik betaal per maand 29,25 per maand 24 maanden lang en moest 319 euro bijleggen! Best een goede deal! :)

Over +- 2 weken krijg ik 'm dus ben benieuwd! :)

remko3dl 28-09-10 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 570859)
Ik heb ook een iPhone 4 bij KPN aangeschaft via Phoneshop. Ik heb weliswaar een 210 abonnement met ook Extra Snel internet. IPV 15,00 per maand nu 3,75 per maand levenslang. Ik betaal per maand 29,25 per maand 24 maanden lang en moest 319 euro bijleggen! Best een goede deal! :)

Over +- 2 weken krijg ik 'm dus ben benieuwd! :)

Dat klinkt inderdaad als een goede deal. Ik heb m'n iPhone los gekocht en daarna hetzelfde sim-only abbo genomen en denk na twee jaar ongeveer EUR 75,- duurder uit te zijn dan jij! :(

nadorst28 28-09-10 15:15

Als je een abo afsluit met onbeperkt internet, dan blijft dat er gedurende de looptijd opzitten. Wijzigen ze de voorwaarden, dan geldt dat alleen voor nieuwe contracten.

jefjef 01-10-10 22:16

Ik heb nu ook de iphone 4 op KPN :) heeft iemand een overzicht waar in staat welke veranderingen je moet doen om van alle services optimaal gebruik te maken? zoals is APC changen echt nodig en zoja hoe doe je dat dan? welke instellingen moet ik doen enz..

dampendedrol 03-10-10 17:57

Is een abonnement met 3,75 euro per maand internet nog mogelijk bij KPN, ik heb zowel eind september als nu ik oktober gekeken en kan nergens dit abonnement vinden. Bellen.com schrijft ook dat het abonnement 3,75 is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.