//

Telfort ondersteunt geen internet?

Telfort ondersteunt geen internet? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oma heeft een iphone 4 gekocht, dus ik wilde haar KPN prepaid kaartje inruilen voor een goedkoop telfort abbo. Dus naar de winkel gegaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-10, 22:38
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard Telfort ondersteunt geen internet?

Mijn oma heeft een iphone 4 gekocht, dus ik wilde haar KPN prepaid kaartje inruilen voor een goedkoop telfort abbo. Dus naar de winkel gegaan en de verkoper zei dat het nummer kon worden behouden en dat ze een microsim leveren.

Echter beweert hij dat Telfort geen internet ondersteunt op de iphone en dat je hem moet jailbreaken om te kunnen internetten.

Iemand ervaring hiermee? Ik kan hier niets over terugvinden en het lijkt me sterk dat een verkoper een makkelijke verkoop afslaat met dit gerucht.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-10, 00:22
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Een microsim van telfort? Daar wacht ik al weken op! Die worden volgens het telfort twitter account nog niet geleverd. Ik heb mijn normale sim geknipt tot een micro en dat werkt in elk geval prima.
  #3  
Oud 24-09-10, 00:31
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crazywarning Bekijk bericht
Een microsim van telfort? Daar wacht ik al weken op! Die worden volgens het telfort twitter account nog niet geleverd. Ik heb mijn normale sim geknipt tot een micro en dat werkt in elk geval prima.
Deze winkel had het gek genoeg wel, maar jij hebt wel een jailbreak. Werkte het internet ook zonder jailbreak?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen internet op 3gs met telfort en nog meer vragen! jorgen KPN 7 06-08-10 02:24
Telfort: Internet storing? jel KPN 1 20-08-09 22:00
Internet van Telfort op iPhone 3G 21bis KPN 21 15-07-09 01:11
Telfort en mobiel internet Puckie KPN 5 31-12-08 16:18
ongevraagd internet van telfort en kpn paulvanwees Archief 4 01-06-08 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.