//

GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk!

GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door meewisse Ik heb hem nog niet binnen gehad. Ook nog geen afspraak gemaakt oid. Vandaag mailtje gestuurd. Ze zeggen dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-10-10, 22:32
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meewisse Bekijk bericht
Ik heb hem nog niet binnen gehad. Ook nog geen afspraak gemaakt oid. Vandaag mailtje gestuurd. Ze zeggen dat de levertijd nog tussen de 5 a 10 dagen zit.

Ben wel benieuwd of anderen al wel wat meer weten over de levertijd.
Ik heb gisteren wel een mailtje gehad dat mijn iPhone op 6-10 (zakelijkvoordelig.nl) bij hun binnen zou komen, dus ik verwacht elk moment een belletje voor een afleverafspraak. Ik had hem vandaag al verwacht, maar ik denk zelf morgen. Koeriersdiensten krijgen iets binnen en hebben meestal één dag verwerkingstijd.

Massri krijgt hem zaterdag binnen. Is inmiddels bevestigd door GSM.nl en de OPD (pakketdienst).

Laatst gewijzigd door Redondo1982; 07-10-10 om 22:34.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-10-10, 01:54
philippefeij philippefeij is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Heb de actie op belsimpel besteld, gisteravond laat. Vanmorgen vroeg pas de betaling in orde gemaakt via iDeal, en vanmiddag het contract + alle gevraagde kopieën van ID bewijzen etc. gefaxt. Ben benieuwd, heb het kvk nr van een familie lid ingevuld, verder allemaal mijn eigen gegevens.
Ben benieuwd of je dit erdoor krijgt... Weet namelijk niet hoe zij het KvK nummer verifiëren. Bij het contract staat niks dat je een recent kopie KvK moet meesturen.....
  #23  
Oud 08-10-10, 09:37
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard kvk

heb hem ook besteld, echter je moet een copie niet ouder dan een maand mee sturen.
Stond bij mij bij de voorwaarden
  #24  
Oud 08-10-10, 22:52
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 Bekijk bericht
heb hem ook besteld, echter je moet een copie niet ouder dan een maand mee sturen.
Stond bij mij bij de voorwaarden
Echt??

Ik zie nogal veel verschillende verhalen. Bij mij hebben ze alleen gevraagd om het KvK nr. Aan de deur moet ik alleen een bankpas en een ID tonen!

Edit: Ik zie nu pas dat je doelt op de actie van Belsimpel.nl. Dit topic was in eerste instantie gestart voor de actie van zakelijkvoordelig.nl.

Laatst gewijzigd door Redondo1982; 08-10-10 om 22:53. Reden: Oeps!!
  #25  
Oud 09-10-10, 00:33
philippefeij philippefeij is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 Bekijk bericht
heb hem ook besteld, echter je moet een copie niet ouder dan een maand mee sturen.
Stond bij mij bij de voorwaarden
Het zou fijn zijn als je erbij zou vermelden dat je de 4 het besteld bij zakelijkvoordelig.nl

Op het contract van belsimpel.nl staat niks over een kopie KvK!
  #26  
Oud 09-10-10, 01:01
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard iphone 4

ik heb hem besteld bij bel simpel en het staat op mijn contract in de voorwaarden, maar dat geeft niet, als ze genoegen nemen met alleen het nr dan is het toch ook prima denk ik?
  #27  
Oud 09-10-10, 12:26
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Ik zat even te kijken en je kunt hem ook gewoon bestellen met die actie maar dan het vinkje zetten bij particulier ipv zakelijk op die manier krijg je nog steeds de korting maar ben je niet verplicht om een kvk nummer op te geven heb m even doorlopen en heb het contract al via de mail binnen.. heb overigens toch besloten om hem niet te bestellen omdat je vanaf jaar 2 35 in de maand betaald en dan nog geen minuten hebt

edit: bij belsimpel.nl
  #28  
Oud 09-10-10, 13:25
Stommerik Stommerik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 9
Standaard

Heeft iemand die hem bij belsimpel besteld heeft al binnen?
  #29  
Oud 09-10-10, 14:43
pretorian83 pretorian83 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb het toestel ook direct besteld bij Belsimpel en heb hem nu 3 dagen in mijn bezit! Moet eerlijk zeggen dat het allemaal niet erg snel verliep en ik er echt achteraan heb moeten zitten om de iPhone snel te krijgen.

Inmiddels hebben ze de aanbieding aangepast en de levertijd verlengd naar een aantal weken. Gelukkig woon in zelf in Groningen en heb ik het toestel op kunnen halen. Ik gebruik een vodafone abonnement die ik nog heb met onbeperkt internet en het KPN abonnement gebruik ik eens in de maand een keer zodat ik geen extra kosten krijg.

Kortom; een leuke aanbieding die je nergens anders kan vinden, maar hou rekening met een lange wachttijd! Ze controleren nu wel extra de KVK gegevens en contracten zonder de juiste informatie worden afgewezen. Resultaat: nieuw contract aanvragen en de 'oude' aanbieding vervalt.
  #30  
Oud 09-10-10, 14:56
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pretorian83 Bekijk bericht
Ik heb het toestel ook direct besteld bij Belsimpel en heb hem nu 3 dagen in mijn bezit! Moet eerlijk zeggen dat het allemaal niet erg snel verliep en ik er echt achteraan heb moeten zitten om de iPhone snel te krijgen.

Inmiddels hebben ze de aanbieding aangepast en de levertijd verlengd naar een aantal weken. Gelukkig woon in zelf in Groningen en heb ik het toestel op kunnen halen. Ik gebruik een vodafone abonnement die ik nog heb met onbeperkt internet en het KPN abonnement gebruik ik eens in de maand een keer zodat ik geen extra kosten krijg.

Kortom; een leuke aanbieding die je nergens anders kan vinden, maar hou rekening met een lange wachttijd! Ze controleren nu wel extra de KVK gegevens en contracten zonder de juiste informatie worden afgewezen. Resultaat: nieuw contract aanvragen en de 'oude' aanbieding vervalt.
Ahaa dus jij kon hem zo ophalen? Vandaar dat je hem sneller kreeg. Ik heb hem woensdagochtend om 7.30 besteld dus ik verwacht hem eigenlijk ook wel snel te krijgen. Ik zit nog bij de 2 jaar 50% korting.

Wanneer heb jij besteld?
  #31  
Oud 09-10-10, 15:02
pretorian83 pretorian83 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterPastoor Bekijk bericht
Ahaa dus jij kon hem zo ophalen? Vandaar dat je hem sneller kreeg. Ik heb hem woensdagochtend om 7.30 besteld dus ik verwacht hem eigenlijk ook wel snel te krijgen. Ik zit nog bij de 2 jaar 50% korting.

Wanneer heb jij besteld?
Ik heb hem dinsdag in de avond besteld per telefoon en afspraken gemaakt omtrent de levering. Ik krijg voor de verschillende websites die ik heb advertenties die ik kan plaatsen waaronder die van Belsimpel. Ik ontving dus een e-mail met de aanbieding en heb direct contact opgenomen. Succes met wachten in ieder geval!
  #32  
Oud 09-10-10, 18:38
Belsimpel Belsimpel is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Beste mensen,

In reactie op berichtgeving in dit forum hierbij een reactie.

Om te beginnen is het een zeer unieke actie en wij zijn blij met de grote interesse in de aanbieding!

In reactie op berichting over het niet gebruiken van abonnementen willen we jullie wel graag attenderen op de voorwaarden van het KPN Bedrijfsflexibel abonnement. Belsimpel.nl raadt het niet gebruiken van abonnementen ten zeerste af.

In artikel 5.2. van de algemene voorwaarden van het Bedrijfsflexibel abonnement, kunt u lezen dat het de bedoeling is dat het abonnement actief wordt gebruikt:

“5.2 Indien gedurende een aaneengesloten periode van twee maanden een Abonnement niet actief wordt gebruikt, dat wil zeggen als het op de Aansluiting geen inkomend en uitgaand verkeer plaatsvindt, is KPN gerechtigd om, naast de verschuldigde vergoeding voor het Abonnement, een vergoeding van EUR 10,- (exclusief BTW) per maand in rekening te brengen. Deze vergoeding zal verschuldigd zijn tot de maand volgend op de maand dat er weer verkeer plaatsvindt op het Abonnement."

De interpretatie van deze paragraaf, alsmede de implicaties, staan volledig ter beoordeling van KPN. Belsimpel.nl kan hier dan ook geen uitspraken over doen.

De algemene voorwaarden zijn verder ook hier terug te vinden: http://www.kpn.com/allevoorwaarden/a...den-mobiel.htm

En op de contracten van Belsimpel.nl voor dit abonnement is bovenstaande paragraaf overigens ook vermeld.

Verder is het uiteraard een erg mooie actie! Belsimpel.nl heeft voldoende voorraad om alle klanten uit te kunnen leveren. Er ontstaat alleen enige vertraging in verband met de fraudegevoeligheid van de aanbieding. De afdeling risicobeheer van KPN controleert de contracten en hier heeft men helaas een vertaging in opgelopen. Helaas kan Belsimpel.nl hier geen enkele invloed op uitoefenen en we vragen alle klanten geduld totdat wij terugkoppeling van KPN hebben ontvangen. Iedereen wordt hier dan direct van op de hoogte gebracht.

Dat de levertijd van de iPhone 4 op onze website is verhoogd, heeft dan ook enkel te maken met deze vertraging bij KPN.

We hopen hierbij enige duidelijkheid te hebben kunnen geven en wensen iedereen die heeft besteld alvast veel plezier met de iPhone 4 in combinatie met KPN Bedrijfsflexibel!

Vriendelijke groet,

Belsimpel.nl
  #33  
Oud 09-10-10, 19:33
pretorian83 pretorian83 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel Bekijk bericht
Beste mensen,

In reactie op berichtgeving in dit forum hierbij een reactie.

Om te beginnen is het een zeer unieke actie en wij zijn blij met de grote interesse in de aanbieding!


In artikel 5.2. van de algemene voorwaarden van het Bedrijfsflexibel abonnement, kunt u lezen dat het de bedoeling is dat het abonnement actief wordt gebruikt:

“5.2 Indien gedurende een aaneengesloten periode van twee maanden een Abonnement niet actief wordt gebruikt, dat wil zeggen als het op de Aansluiting geen inkomend en uitgaand verkeer plaatsvindt, is KPN gerechtigd om, naast de verschuldigde vergoeding voor het Abonnement, een vergoeding van EUR 10,- (exclusief BTW) per maand in rekening te brengen. Deze vergoeding zal verschuldigd zijn tot de maand volgend op de maand dat er weer verkeer plaatsvindt op het Abonnement."

De interpretatie van deze paragraaf, alsmede de implicaties, staan volledig ter beoordeling van KPN. Belsimpel.nl kan hier dan ook geen uitspraken over doen.

De algemene voorwaarden zijn verder ook hier terug te vinden: Algemene Voorwaarden - Mobiel - KPN

En op de contracten van Belsimpel.nl voor dit abonnement is bovenstaande paragraaf overigens ook vermeld.

...

Vriendelijke groet,

Belsimpel.nl
Uiteraard heb ik het één en ander uitgezocht m.b.t. de algemene voorwaarden. Aangezien er geen minimale gespreksduur en/of kosten worden weergegeven is het voldoende om één a twee keer in de maand eens met het abonnement te bellen. Uiteraard wordt het abonnement bij mij ook gewoon gebruikt, echter niet als hoofd-aansluiting.

Misschien dat ik volgende maand wel mijn abonnement afkoop bij KPN omdat ik dan in één keer af ben van mijn verplichtingen.
  #34  
Oud 09-10-10, 19:54
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jrepko Bekijk bericht
Voor de particulier kost dit abo 24 maal 7,50 + 9,95 +19% btw, is dus € 498,37 voor 24 maanden.

Het toestel zal zeker een simlock hebben, dus JB of abo gebruiken.

Het evt. afkopen zal met een opslag van € 240 gaan, (24 maal € 10 gesprekskosten), door derving van inkomsten, en dus kost de iPhone dan opeens € 738,37. Oeps toch maar niet doen dus.

Met een JB heb je de mogelijkheid om ‘m goedkoop te bemachtigen. Elke maand de nieuwe simkaart effe in een oude GSM proppen en vanaf je andere abo met iPhone naar dit abo bellen/sms’en of de datalimiet opconsumeren.
Het is wat lastig als niet zakelijke consument.

Via T-Mobile ben je wat duurder uit, maar kun je wel gebruikmaken van reeds ingekochte bel minuten of smsjes. Bij T-Mobile kost het in totaal met i150 abo en iPhone in totaal € 886,80, maar dan heb je wel 3.600 minuten of smsjes voor 24 maanden.

Tel je 3.600 minuten op bij KPN zakelijk á € 0,10 dan komt er nog € 360 bij, en wordt het € 858,37. Het is dus € 28,43 goedkoper dan T-Mobile, waar je een ‘onbeperkt’ data-verkeer hebt.

Daarnaast kan kpn de prijsindecering in Jan-Feb van elk jaar toepassen op de prijzen, dus je hebt dan nog evt. 2 prijsverhogingen te verwachten op je kpn abo. Ik zou het er niet op gokken als consument met een abo van kpn zakelijk.

@tringg.nl bellen in het buitenland wordt apart berekend, met nog €100,00 borg gedurende gehele looptijd van je abo.
Bij T-Mobile i150 heb je 150 belminuten EN 150 sms dus in 24 maanden 3.600 belminuten EN 3.600 sms. Het is dus EN EN, en niet of of zoals jij uitlegt ;-)
  #35  
Oud 09-10-10, 21:37
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Anders neem je gewoon vodafone zakelijk?
16,60 per maand, 275 minuten, 550 smsjes, unlimited dataverkeer
0 euro aanschafkosten
heb ik sinds juni 2008, in juni 2010 verlengd icm een iphone 4
  #36  
Oud 09-10-10, 21:45
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Hoe heb je dat abonnement kunnen verlengen met vodafone zakelijk als ik vragen mag?
  #37  
Oud 11-10-10, 13:08
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Levertijd wederom uitgesteld! Nu weer levering binnen vijf tot tien werkdagen.

Om beroerd van te worden die webshopjes!
  #38  
Oud 11-10-10, 13:33
webferret webferret is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Op een kustvaarder...
Berichten: 49
Standaard

@Belsimpel, ik lees (o.a. op Tweakers) dat er toch om een KvK uittreksel wordt gevraagd terwijl dit niet bij de bevestiging staat. Mijn vrouw heeft op haar bedrijf gebruik gemaakt van deze aanbieding en we zien op Belsimpel.nl dat het 'In behandeling' is.

Wanneer hoort ze nou of dat uittreksel alsnog moet worden opgestuurd?
  #39  
Oud 11-10-10, 14:16
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

net ff gebeld en ze halen uittreksel vaak zelf van de KVK site. Ze wachten op goedkeuring van KPN en dan kunnen ze uitleveren. De iphones liggen er wel gewoon.
  #40  
Oud 11-10-10, 14:52
draude draude is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Altijd handig om een andere partij de schuld te geven van een late levering.
Ik betwijfel sterk of ze de iphone 4 wel in huis hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem kpn 3g netwerk na update 4.3.2 ilovewaterski KPN 6 28-06-11 00:23
Iphone 4 KPN Netwerk Geen service Kasra KPN 1 27-05-11 10:57
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk McMiles KPN 14 28-04-11 22:33
downloadsnelheid KPN netwerk toonbas Koopinformatie Nederland 2 03-12-10 01:06
Met je iphone op het netwerk van KPN eddies303 KPN 7 04-08-10 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.