//

GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk!

GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door draude Altijd handig om een andere partij de schuld te geven van een late levering. Ik betwijfel sterk of ze de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 11-10-10, 15:14
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door draude Bekijk bericht
Altijd handig om een andere partij de schuld te geven van een late levering.
Ik betwijfel sterk of ze de iphone 4 wel in huis hebben.
Zakelijkvoordelig.nl heeft ze ook niet liggen. De leverancier heeft de leverdatum uitgesteld en omdat ze de goederen niet kunnen leveren, houden ze KPN ook op hold! Dus het is omgedraaid...

KPN wil maar al te graag z'n akkoord geven. Echter is er geen iPhone te krijgen voor deze shops! Ze hebben gewoon even de aandacht getrokken met deze aanbieding en denken dat negatieve publiciteit ook publiciteit is! Vaak is dat zo, maar niet in deze constructie. Zo verliezen ze alleen maar (potentiële) klanten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 11-10-10, 19:20
webferret webferret is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Op een kustvaarder...
Berichten: 49
Standaard

Dat is nogal een opmerkelijke uitspraak.

Als dit berust op feiten en waarheid dan zou ik graag van Belsimpel een reactie zien want als je dit soort praktijken bestiert in de zakelijke wereld dan ben je niet goed bezig.

Dus Belsimpel, wat is de waarheid?
  #43  
Oud 11-10-10, 19:45
draude draude is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

zakelijkvoordelig.nl verteld ook niet de waarheid:

Afgelopen vrijdag ontving ik het volgende:

De toestellen zullen vandaag geleverd worden bij ons. Begin volgende week zal de koeriersdienst contact met u opnemen om een afspraak te maken zodat wij de bestelling kunne leveren.

en vandaag kreeg ik deze:

Op dit moment staan de door u bestelde artikelen compleet voor u op voorraad en zullen wij uw aanvraag ter acceptatie doorzetten naar de provider.

Wanneer u heeft gekozen voor een nieuw 06-nummer of een verlenging zullen wij u binnen 3 werkdagen telefonisch benaderen voor het maken van een afleverafspraak.

En als je belt krijg je weer een ander verhaal te horen en komt het er volgens eigen zeggen op neer dat de klantenservice geen idee heeft wat de status van een order is, dit weet alleen het hoofdkantoor. Het hoofdkantoor is echter niet telefonisch te spreken, alleen via e-mail :-(
  #44  
Oud 12-10-10, 18:41
webferret webferret is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Op een kustvaarder...
Berichten: 49
Standaard

Ik heb net Belsimpel gebeld en mijn aanvraag is gisteren doorgezet naar KPN. Of er nog een KvK uittreksel moest komen konden ze niks over zeggen. Als het goed is krijg ik eind deze week te horen hoe en wat (of dat nou betekend of alles in orde is of dat ik alsnog een uittreksel moet opsturen kon ook niet gezegd worden).

Kortom, beetje onduidelijk allemaal maar op een of ander manier zit er wel beweging in.
  #45  
Oud 12-10-10, 19:22
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Op 1 of andere manier heb ik er toch nog wel vertrouwen in dat Belsimpel deze week of volgende week uit gaat leveren Waarom? Geen idee

Net weer ff gebeld. Ze denken dat KPN het vandaag regelt en dat ik de iPhone vrijdag of maandag heb. *duimt*

Goed nieuws. Hij wordt vandaag idd verstuurd. Vrijdag of maandag heb ik hem binnen

Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-10-10 om 17:27.
  #46  
Oud 14-10-10, 08:42
meewisse meewisse is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Zijn er al mensen die hem bij zakelijk-voordelig besteld hebben en hem ook al binnen hebben?
Bij mij staat hij nu in de wachtstand totdat kpn het allemaal goedgekeurd heeft. Maar dat kon tot 10 werkdagen duren . Dus ik wacht nog steeds.
  #47  
Oud 14-10-10, 08:51
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Vanuit Belsimpel.nl zijn er al veel verstuurd.
Heb de mijne gisteren ook mogen ontvangen! Heeft het vanaf bestelling tot het ontvangen ervan ruim 1 week geduurd. Toch vrij netjes als je ze hectiek merkt die deze actie heeft veroorzaakt.
  #48  
Oud 14-10-10, 09:03
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ik krijg van Belsimpel ongeveer iedere dag 1 mail over de status. Mijn advies aan iedereen: vooral niet bellen, mailen etc. daardoor hebben ze nog meer werk en duurt het nog langer voordat alles verwerkt is... Dus gun ze even wat rust! Wat maakt het uit of je iPhone een paar dagen later komt?
  #49  
Oud 14-10-10, 09:08
webferret webferret is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Op een kustvaarder...
Berichten: 49
Standaard

Ik krijg helemaal geen mail meer van Belsimpel. M'n status is nog steeds 'In behandeling'....
  #50  
Oud 15-10-10, 00:04
philippefeij philippefeij is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 48
Standaard

Hetzelfde hier, kreeg een mail dinsdag, waarin werd verteld dat alle documenten correct waren ontvangen en deze waren doorgezet naar KPN voor authorisatie. Ik zou binnen 2 werkdagen een update ontvangen.
Omdat deze vandaag waren verstreken heb ik zelf even gebeld met Belsimpel.
Het blijkt dat KPN toch meer werk heeft dan verwacht, met name vanwege de fraudegevoelligheid. Er werd me wel verteld dat de iPhone gewoon op vooraad is en is gereseveerd op naam, deze zou na goedkeuring diezelfde dag worden verzonden.

Kortom: Belsimpel is goed bezig, KPN moet eens wat opschieten!

Laatst gewijzigd door philippefeij; 15-10-10 om 00:30.
  #51  
Oud 15-10-10, 13:59
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Het wordt helaas niet meer voor het weekend. Hopelijk versturen ze hem vandaag nog en dan krijg ik hem morgen of maandag. Ff wachten dus nog.

Al weer een paar mensen hier die hem al hebben gekregen?
  #52  
Oud 15-10-10, 15:59
webferret webferret is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Op een kustvaarder...
Berichten: 49
Standaard

Hoe wordt-ie eigenlijk verzonden? Aangetekend mag ik hopen?

Overigens zegt iemand op Tweakers dat de korting niet door de KPN in het abbo verwerkt wordt omdat het een korting van Belsimpel zou zijn en dat die het maar moeten oplossen.

Ik geloof daar niet zo in maar toch iets om even in de gaten te houden.

Ik heb nog niets gehoord van Belsimpel over mijn bestelling.
  #53  
Oud 15-10-10, 17:26
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Smile kpn

in de bescheiden van het contract staat het duidelijk vermeld, dus onder die voorwaarden is het contract getekend.Overigens is deze aanbieding niet alleen bij belsimpel, maar bij meer onlibe providers.
  #54  
Oud 15-10-10, 19:51
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Besteld op 4 oktober bij Zakelijkvoordelig.nl

Kreeg vandaag het volgende bericht:
Op dit moment staan de door u bestelde artikelen compleet voor u op voorraad en zullen wij uw aanvraag ter acceptatie doorzetten naar de provider.


Wanneer u heeft gekozen voor een nieuw 06-nummer of een verlenging zullen wij u binnen 3 werkdagen telefonisch benaderen voor het maken van een afleverafspraak.


Wanneer u heeft gekozen voor een overstap naar een nieuwe provider met behoud van uw eigen 06-nummer wordt u binnen 2 werkdagen per email geïnformeerd over de verdere procedure en het maken van een afleverafspraak.


Ik had voordat ik deze mail kreeg eerder vandaag ook nog even gemaild. Daarop kwam het volgende antwoord:

De status van uw order staat op dit moment op " Admin fase 1 ". Dit houdt in dat ze bezig zijn met de eerste aansluitfase. Credit check wordt gedaan voor aan vragen zonder nummerbehoud. Gehele aansluiting wordt gedaan.
Het ligt aan KPN hoe snel ze het abonnement aansluiten. De aansluiting is in ieder geval in behandeling.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,


Ben benieuwd. Hoop hem eind volgende week binnen te hebben dan.
  #55  
Oud 15-10-10, 20:08
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Question bel simpel

De communicatie vind ik op dit moment minder.het kan zijn dat kpn er wat langer over doet, maar wat ik ervaar is dat belsimpel ook niet duidelijk is in communicatie en beloftes.
Ben op dit moment wat behoudend in mijn reactie, vooral omdat er weinig concrete acties gecommuniceerd worden.donderdag avond werd me 2x verteld dat ik mogelijk alles maandag in huis zou hebben, maar zie dat niet gebeuren.
  #56  
Oud 15-10-10, 21:29
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Bij mij wordt hij morgenochtend afgeleverd. Al een paar dagen zijn ze mij aan het bellen geweest. Ik had niet veel noodzaak om het telefoontje aan te nemen. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien neem ik hem of misschien blaas ik de hele boel wel af. Ik kijk wel. Ik vind de hele gang van zaken teleurstellend voor zakelijke klanten.

EDIT:
Zojuist gecancelled. Geen goed gevoel bij GSM.nl / Zakelijkvoordelig.nl.
Bovendien heb ik pas geleden een simlockvrije gekocht hier via het forum van iPhoneclub.nl.

Laatst gewijzigd door Redondo1982; 15-10-10 om 22:45. Reden: Beslissing gemaakt!
  #57  
Oud 15-10-10, 22:00
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

hebben er al mensen hun bestelling van belsimpel binnen?Ik zou vandaag een update krijgen over mijn bestelling, maar ondanks meerdere mails blijft het stil.teleurstellend.
  #58  
Oud 16-10-10, 14:29
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Moet zeggen dat ik de communicatie met zakelijkvoordelig erg prettig vindt gaan. Hoewel de status van mijn bestelling op de website voor geen meter klopt, wordt ik wel goed op de hoogte gehouden via mailcontact. Ook op vragen die ik via mail stel wordt snel en goed gereageerd. Tot nu toe loopt het dus prettig vind ik.

Als KPN beetje opschiet en alle berichten kloppen van Zakelijkvoordelig heb ik hem volgende week binnen. Besteld 4 oktober.
  #59  
Oud 16-10-10, 23:05
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Unhappy contract

Bij belsimpel wordt niet gereageerd op mails en als ze al een reactie sturen dan blijkt dat ze de mail niet gelezen hebben.Ze zullen het maandag wel aan drukte wijtten, maar als je een goede klantenservice hebt dan houdt je hoe dan ook contact met je klanten en houdt ze op de hoogte.
  #60  
Oud 17-10-10, 09:31
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Bij mij reageerden ze altijd binnen 2 uur op mail. Tuurlijk zullen ze op zaterdag en zondag niet reageren. Ook zij hebben weekend!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem kpn 3g netwerk na update 4.3.2 ilovewaterski KPN 6 27-06-11 23:23
Iphone 4 KPN Netwerk Geen service Kasra KPN 1 27-05-11 09:57
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk McMiles KPN 14 28-04-11 21:33
downloadsnelheid KPN netwerk toonbas Koopinformatie Nederland 2 03-12-10 00:06
Met je iphone op het netwerk van KPN eddies303 KPN 7 04-08-10 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:20.