//

GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk!

GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de code op tijd ingestuurd, maar mijn factuur is nog steeds de volle 100% Dat is nu al drie maanden zo, dus nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 12-01-11, 14:38
Guuz Guuz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Weurt
Berichten: 24
Standaard

Ik heb de code op tijd ingestuurd, maar mijn factuur is nog steeds de volle 100%
Dat is nu al drie maanden zo, dus nog steeds geen 50% korting!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 12-01-11, 15:11
draude draude is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Ik blijf het een waardeloze actie vinden van KPN. Hopelijk is maand 4 wel de korting verrekend en wordt duidelijk of dit met terugwerkende kracht is.
  #103  
Oud 16-01-11, 16:26
Guuz Guuz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Weurt
Berichten: 24
Standaard

Fijn voor jou!
  #104  
Oud 16-01-11, 18:05
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Via Belsimpel.nl actie 2010: Ik heb net de KPN factuur voor de derde maand ontvangen en de korting is nu wel verrekend! Wel raar trouwens, er staat helemaal niets gespecificeerd dat het een korting is. Je kunt dus ook niet zien hoe lang het duurt. De eerste 2 mnd is (nog) niet met terugwerkende kracht verrekend en ik blijf alles dus in de gaten houden!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door draude Bekijk bericht
Ik blijf het een waardeloze actie vinden van KPN. Hopelijk is maand 4 wel de korting verrekend en wordt duidelijk of dit met terugwerkende kracht is.
  #105  
Oud 10-03-11, 00:40
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht

Nb. heeft iemand "Aanmelden Mobiele diensten al voor elkaar?" om online je facturen te bekijken? ik krijg de sms maar niet met activatie code....
Al gelukt ondertussen? Ik kon het zo 123 ook even niet vinden hoe dat aanmelden werkt. Krijg die sms ook niet.

Er werd iets van korting verrekend bij mij vanaf factuur 4. Maar ik heb geen idee of dat klopt. Kom er niet echt wijs uit. Ik wacht factuur 5 even af.
  #106  
Oud 10-03-11, 06:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nee, nog niet gelukt; ben er nog niet aan toe gekomen om er achter aan te bellen. Ik had de derde factuur ipv 40,- afschrijven ineens +3,- op m'n rekening. Dat lijkt er al meer op.... Ik hou het in de gaten. Volgende keer betaal ik toch liever een stuk meer dan dit gedoe. Ja, wist ik toen maar dat in 2010 de exclusiviteit van t-mob af zou lopen...

Edit: handige tip: Als je een iPad koopt kun je de 3G versie nemen en je KPN sim daar lekker ingooien, als je deze sim toch niet gebruikt als hoofdnummer/simkaart.....

Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-04-11 om 06:06.
  #107  
Oud 20-01-13, 20:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Exclamation Al opgezegd?

Zo even afstoffen hier. Hebben jullie je KPN bedrijfs flexibel en internet pocket pro met GRATIS iPhone 4 van 2 jaar geleden al opgezegd? (ja - wat gaat de tijd hard, hea.... )

n.b. opzeggen bij KPN zakelijk kan zo:
http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/...ail/a_id/14358

Ik was het even vergeten, althans, niet echt vergeten (had het in mijn online agenda gezet) maar door de drukte met feestdagen niet aan toegekomen. Ik heb nagenoeg elke maand even 1 minuut naar m'n eigen mobiel gebeld, met die simkaart, om 10 euro boete (bij niet gebruik van de simkaart) te voorkomen. Dat is gelukt. KPN heeft een paar euro gesprekskosten aan mij verdiend, in die 2 jaar

De laatste afschrijving na de 24 maanden kortingsperiode was meteen EUR 30,94 dus toen er meteen maar werk van gemaakt. Met de opzegtermijn inachtnemende, zal dat bedrag me nog wel 1 of 2 keer afhandig gemaakt worden (liep al in november af, geloof ik)
Voor de rest is er 2 jaar lang 16 euro nogwat afgeschreven. Niet gek, een iPhone 4, vrij vlot na de release in 2010, voor iets van 425 euro was het totaal geloof ik. Door niet tijdig op te zeggen, komt daar voor mij nog wat bij op, misschien 2 x 30,94 erbij.

Het was mijn redding destijds, anders had ik destijds dat geld nooit bijelkaar kunnen harken voor een losse iPhone 4
Upgraden van de 3G die ik toen ook al weer 2 jaar had, was echt broodnodig toen. Ik kon sommige apps gewoon niet eens meer (fatsoenlijk) gebruiken wegens geheugentekort. Wat dat betreft, is dat nu echt heel anders. De iPhone 4 kan 2 jaar na release nog prima mee komen en ik hoef nog steeds niet dagelijks te rebooten vanwege geheugentekort, of dat ik sommige apps niet meer kan draaien.

Het geeft daarnaast een heerlijk gevoel, dat hij nu eindelijk afbetaald is. Maar icm een sim-omly van nog geen 15 euro incl onbeperkt internet was het sowieso al geen slechte deal
Nu lekker sparen voor een 2e hands 4S, dan kan deze naar de mrs.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 20-01-13 om 21:09. Reden: wat geleuter toegevoegd :)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem kpn 3g netwerk na update 4.3.2 ilovewaterski KPN 6 27-06-11 23:23
Iphone 4 KPN Netwerk Geen service Kasra KPN 1 27-05-11 09:57
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk McMiles KPN 14 28-04-11 21:33
downloadsnelheid KPN netwerk toonbas Koopinformatie Nederland 2 03-12-10 00:06
Met je iphone op het netwerk van KPN eddies303 KPN 7 04-08-10 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.