iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   KPN draait betaling per minuut deels terug (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/75987-kpn-draait-betaling-per-minuut-deels-terug.html)

zuiderwind 24-10-10 01:44

KPN draait betaling per minuut deels terug
 
KPN Het betalen per minuut is voor een deel verleden tijd voor klanten van KPN. De kosten van telefoongesprekken worden voor een gedeelte niet meer naar boven afgerond. Dit maakte KPN-bestuurder Babtiest Coopmans vanavond bekend in het tv-programma Kassa.


Verschillende mobiele belbedrijven zijn de afgelopen tijd overgestapt naar een ander systeem waarbij je per minuut betaald. Alles wordt dan afgerond naar boven. Ook een paar seconden. Eerder lieten die providers nog per seconde betalen, wat voordeliger uitpakt.
Alle klanten van KPN, Telfort en Hi die zonder het te weten per minuut betalen, worden teruggezet naar een abonnement waarbij weer per seconde wordt afgerekend. Ze moeten zich hiervoor wel aanmelden via de website van KPN. KPN gaat ook een abonnement introduceren waarbij wel per seconde wordt afgerekend.

Guuz 24-10-10 11:53

Ik heb me meteen aangemeld, hopelijk geldt dit ook voor de pas afgesloten zakelijke abonnementen...?

zuiderwind 24-10-10 14:29

Voor mij nooit meer KPN.
KPN betekend list en bedrog.
Zeer slechte sevice.
Onbeschoft en slecht opgeleid personeel.

Santiago 26-10-10 19:51

Dit is wel interessant. Misschien ga ik toch overstappen van Vodafone naar KPN. Vroeger goede ervaring mee gehad, ook qua service (weliswaar via Business Center).

sam070 27-10-10 10:48

Heb me eergisteren ook aangemeld,
ik wacht op hun reactie nu af.

ik vraag me af wat er dan qua voorwaarden gaat veranderen.
aangezien mij dat niet gek lijkt.

Guuz 29-10-10 08:25

Antwoord van de KPN:

Helaas kunnen we u op basis van de door u ingevoerde gegevens geen aanbod doen. Daarom nemen we binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op om samen
met u te kijken of we u een passend aanbod kunnen doen.

zuiderwind 29-10-10 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guuz (Bericht 592953)
Antwoord van de KPN:

Helaas kunnen we u op basis van de door u ingevoerde gegevens geen aanbod doen. Daarom nemen we binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op om samen
met u te kijken of we u een passend aanbod kunnen doen.

****************************************************
Is dit discriminatie van/door KPN ??

En doe nooit zaken per telefoon met de KPN !!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.