//

Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g

Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk kan iemand mij helpen. Sinds gisteren over van T-mobile naar KPN met mijn Iphone 4, 4.2.1 software. Het gaat om een unlocked toestel zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-11-10, 18:10
tomdk tomdk is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Sinds gisteren over van T-mobile naar KPN met mijn Iphone 4, 4.2.1 software. Het gaat om een unlocked toestel zonder JB.

Nu heb ik sinds het kaartje van KPN wel 3g signaal maar geen internet via safari. Wel kan ik via de Telegraaf app gewoon op internet en mijn mail kan ook opgehaald worden (zonder Wi-Fi uiteraard).
Het belangrijkste verschil dat ik heb kunnen ontdekken met mijn collega's is dat in het menu: instellingen>algemeen>netwerk, ik geen Mobiel Datanetwerk knop heb om de instellingen van KPN in te voeren. Daarentegen heb ik ineens een tetheringknop die ik in kan schakelen.
Heb al geprobeerd via itunes, herstel maar geen succes.
Iemand enig idee hoe ik de Mobiel Datanetwerk knop terug kan krijgen zodat ik de KPN instellingen kan invoeren.

THNX!

Groet,
Tom
__________________
MacBook Pro 15", Ipad 16gb Wi-Fi, iPhone 4 simlockvrij
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-10, 18:33
tomdk tomdk is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard

Opgelost door eerst een simkaart van een andere provider te plaatsen en daarna mijn eigen kaartje.
  #3  
Oud 15-05-11, 18:43
xanderrijken's schermafbeelding
xanderrijken xanderrijken is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 40
Standaard

Heb afgelopen periode meer maals met KPN aan de telefoon gehangen maar zodner resultaat. Ik heb het probleem kunnen verhelpen door de iphone de instellingen te laten herstellen.

Instellingen->Algemeen->Stel op nieuw in->Herstel alle instellingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 19:55
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11
Geen internet via 3G T-mobile wel signaal iJohan Odido (T-Mobile) 7 13-06-09 06:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:20.