//

MTV Mobile

MTV Mobile discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Blijkbaar is de PhoneHouse het wachten op T-mobile zat en begint klanten op de wachtlijst voor een iPhone 4 een alternatief aan te bieden: Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-10, 14:01
Blurk Blurk is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 3
Standaard MTV Mobile

Blijkbaar is de PhoneHouse het wachten op T-mobile zat en begint klanten op de wachtlijst voor een iPhone 4 een alternatief aan te bieden:

Ik kreeg een aanbod voor een MTV Mobile abonnement, met extra korting op het toestel. Weet niet wat ik ervan moet denken. Het aantal belminuten is zat voor mij, het netwerk is wellicht beter, de snelheid misschien hoger. Lijkt dus allemaal positief.

T-mobile i150 2 jaar + iPhone 4 16GB (besteld voor de prijsverhoging) + activatie kosten: 24x29,95 +169,95 + 24,95 = 913,70 Euro.

150 belminuten + 150 sms, snelheid 2 Mbs, geen data limiet. Gebruik van hotspots en visual voicemail
U betaalt per seconde met een minimum van een minuut. Belminuten en Sms’jes zijn 2 maanden geldig.


MTV mobile Pack 39,95 + 1jaar 50%korting + 50 euro korting op iPhone + activatie kosten: 12x39,95 + 12x19,75 + 225 - 50 + 24,95 = 910,95 Euro

300 belminuten of 150 sms (in feite dus 150 min + 75 sms), snelheid 3,6 Mbs (Hi, KPN netwerk) Geen datalimiet (in werkelijkheid ruime FUP) . Lees niets over hotspots en visual voicemail, zal dus wel niet beschikbaar zijn.
Gesprekken worden op hele minuten naar boven afgerond. Beltegoed is niet meeneembaar naar de volgende maand.


Wat is dat voor een club dat MTV Mobile? Lees er amper wat over op diverse forums. Goed teken? Iemand ervaring? Ze schermen nog met: Exclusieve toegang tot MTV content, dat is nou ook niet echt een aanbeveling . Behoor geloof ik niet tot de doelgroep.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
proximus MTV generation 20 apotheosis Proximus 2 02-08-11 00:59
Iphone 4 + MTV Mobile;50% abo-korting? Sneezle KPN 8 11-11-10 18:24
België: MTV Generation promo? joppe Overige providers België 4 20-06-09 20:49
België: MTV Generation Abbo thomazzz Overige providers België 10 17-06-09 02:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.