//

Problemen met 3G netwerk (geen bereik)

Problemen met 3G netwerk (geen bereik) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik heb sinds een paar uur een iPhone 3GS 16 gb. Heb mijn telfort kaart erin gedaan, en internet werkt ook op 3G netwerk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-10, 19:24
gunneh gunneh is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Exclamation Problemen met 3G netwerk (geen bereik)

Goedeavond,

Ik heb sinds een paar uur een iPhone 3GS 16 gb. Heb mijn telfort kaart erin gedaan, en internet werkt ook op 3G netwerk maar zodra ik het 3G netwerk aanzet valt myn bereik weg naar 1 streepje.

Zou graag willen weten wat dit is en wat ik eraan kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-10, 02:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunneh Bekijk bericht
Goedeavond,

Ik heb sinds een paar uur een iPhone 3GS 16 gb. Heb mijn telfort kaart erin gedaan, en internet werkt ook op 3G netwerk maar zodra ik het 3G netwerk aanzet valt myn bereik weg naar 1 streepje.

Zou graag willen weten wat dit is en wat ik eraan kan doen?
Ja man, daar zeg je wat; in belgie heb je hetzelfde voor hoor, dat ligt aan je provider vooral.

Het zit in belgie als volgt, deze werken bv via gprs, edge en 3G; gprs en vooral EDGE zijn het meest beschikbaar.
Wat 3G betreft is het probleem er daar minder masten enzo van staan, dat is het probleem die je dus in belgie ook tegen komt op bepaalde plaatsen waar je bv met gprs/EDGE vol bereik hebt ofzo en met 3G soms nauwelijks bereik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen geen bereik 3G zazaf21 iPhone algemeen 2 29-09-09 00:19
iPhone: Iphone 3Gs na Jailbreak geen bereik/netwerk johngossen Jailbreak 3 01-09-09 15:35
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) scoutcow iPhone algemeen 2 04-10-08 19:20
Geen netwerk bereik, kun je dat uitzetten efefes Archief 8 30-01-08 15:16
Problemen met bereik en stealthsim Yaron Unlock [archief] 17 24-01-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.