//

Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel?

Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik hoor wat wisselende geluiden omtrent onbeperkt internet van telfort voor je Iphone. Ik wil zelf onbeperkt internet aanschaffen maar is dit mogelijk?, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-02-08, 16:45
D0nnie D0nnie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel?

Hallo, ik hoor wat wisselende geluiden omtrent onbeperkt internet van telfort voor je Iphone.
Ik wil zelf onbeperkt internet aanschaffen maar is dit mogelijk?, en betaal ik me dadelijk niet helemaal scheel omdat het niet via de bundel gaat maar gewoon als extra kosten?

Wie heeft hier een eenduidig antwoord op?

gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-08, 17:56
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

ik heb surf en mail. Bij mij gaat het gewoon van de bundel. Ik heb bij edge settings overigens niets ingevuld (geen username en pasword)
__________________
iPhone US 8GB - FW 3.0 (custom) - Telfort NL - Windows & Hackingtosh
  #3  
Oud 24-02-08, 21:51
denni denni is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 65
Standaard

Ik heb ook Surf en Mail unlimited voor 7 euro. Ik weet niet hoe veel het gemiddelde gebruik is dus ik kan niet zien of ik nu tegen de fair use policy aan zit, maar het bevalt me tot nu toe wel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? 90benjamin90 Overige providers Nederland 15 10-12-11 12:26
Iphone 3G Telfort, bellen werkt niet Wi-Fi/internet wel Schippertje KPN 2 29-03-11 14:52
Wi-Fi gebruiken, gaat dan dus niet van mijn internet bundel af? ilseroc Wi-Fi 4 23-01-11 20:29
Telfort surf&mail onbeperkt peetr33 KPN 3 26-03-10 19:41
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet jazzbass KPN 3 07-08-09 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:15.