//

iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering?

iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu al dagen aan het zoeken en lezen om tethering werkend te krijgen op mijn iPhone. Wil namelijk graag van mijn dongel abonnement af. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-11, 17:17
frans3gs16gb frans3gs16gb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Question iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering?

Ben nu al dagen aan het zoeken en lezen om tethering werkend te krijgen op mijn iPhone. Wil namelijk graag van mijn dongel abonnement af.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen???

Ik heb dus een Iphone 3gs 16GB iOs versie 4.2.1
In het menu instellingen /netwerk heb ik de mogelijkheid om internet-tethering aan of uit te zetten. Wanneer ik hem aanzet en via usb aansluit op mijn macbook begint er keurig tethering the knipperen. Maar ik kom op mijn macbook het internet niet op.

Hoe krijg ik dit nou werkend? Ik heb een normaal kpn abonnement en een macbook met OS X 10.6.6.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-11, 19:53
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

In windows is het zo dat er een extra netwerkverbinding komt te staan. Wellicht dat je tehtering niet goed werkt op de iPhone. In dat geval staat KPN het niet toe en zul je moeten jailbreaken en TetherMe meten installeren
Reageren

Labels
3gs, kpn, macbook, tethering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tethering 3GS/KPN zonder configfiles of ander gedoe tychop KPN 9 14-07-10 15:45
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) Kaspers KPN 138 09-05-10 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.