//

instellingen KPN voor mail, wie kan helpen !

instellingen KPN voor mail, wie kan helpen ! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ruim 1 jaar gebruik gemaakt van een iphone 3g met Tmobile abbonement. Daarbij kon ik probleem loos mail versturen, simpelweg via Itunes mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-11, 12:19
cck68 cck68 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard instellingen KPN voor mail, wie kan helpen !

beste mensen

ruim 1 jaar gebruik gemaakt van een iphone 3g met Tmobile abbonement. Daarbij kon ik probleem loos mail versturen, simpelweg via Itunes mijn accounts opgehaald, een keer wachtwoord bevestigd en verder nooit iets hoeven in te stellen.

Verbinding van Tmobile was echter drama in onze omgeving en dus mochten we ons zakelijke abonnement tussentijds openbreken en zijn we naar KPN gegaan.

Nu iphone 4g ingebruik maar mail instellen wil niet goed lukken.
Gelijk als bij Tmobile heb ik alles via itunes geinstalleerd, binnen halen via de instellingen van mijn hostingprovider (pop) gaat prima, instellingen voor smtp staan op mijn adsl provider (kpn ADSL via kleine provider) ingesteld, zo stond het bij tmobile ook, maar ik kan dan buiten mijn Wi-Fi omgeving geen email versturen. Met Tmobile ging dat altijd prima, kon overal gewoon versturen.

Heb KPN al gebeld en die verwijzen me naar de instellingen en uitleg op hun website, maar dat werkt dus niet.
Heb nu een tweede smtp server aangemaakt op de iphone met de naam mailhost.knpmail.nl

Deze verstuurd wel de uitgaande emails maar super traag. Duurt wel een minuut of 5 voordat de iphone aangeeft klaar te zijn met versturen. Gek genoeg is het bericht qua tijd gewoon binnen een minuut op een andere account binnen.

Het werkt erg onhandig, want de iphone lijkt te blijven versturen.

Ergens gaat er dus iets niet goed, maar wat het is, ik heb geen idee.

Wie herkent het probleem en kan me de tip geven om dit op te lossen ?

Thanks in ieder geval voor het meedenken...

gr
Carolien
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? Tilburg013 Unlock 10 27-02-11 20:31
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 20:04
Wie kan me Helpen??? mijandap Archief 1 19-03-09 23:22
wie weet de mail instellingen voor quicknet en provider orange schermer iPhone algemeen 3 17-06-08 18:37
Wie kan me helpen? Pieter123 Unlock [archief] 2 08-04-08 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:07.