//

Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement)

Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een zakelijk abbonnement. Na maanden heen en weer gebeld te hebben kon ik ook daadwerlijk gebruik maken van de diensten die zij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-11, 16:51
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Question Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement)

Hallo,

Ik heb een zakelijk abbonnement. Na maanden heen en weer gebeld te hebben kon ik ook daadwerlijk gebruik maken van de diensten die zij als provider leveren. Mijn Iphone4 heb ik via de tussenpersoon Belsimpel aangeschaft.

Ik logde vandaag (23 feb.2011) in voor het eerst om de dienst te bekijken. Daarbij is er ook een optie om het lopend verbruik sinds je laatste factuur te bekijken. Ik was wel benieuwd wat ik zo ongeveer verbruikte. Eenmaal de dienst bekeken te hebben werd ik er niet echt wijs van wat het precies inhield op het gebied van internet gebruik.
Ik had namelijk wel verwacht dat een concern als KPN wel wist dat een klant het verbruik in kb's/mb's wilt zien zodat je precies weet wat je verbruikt. Ik heb mij daar in vergist. KPN legt als volgt het internet gebruik voor:


(link ref. http://img267.imageshack.us/img267/6...ing2011022.png)

Ten eerste wordt het internetverbruik ingedeeld in 2 elementen internet en internet mobiel. Voor zover ik het via de klantenservice heb begrepen valt 3G/GPRS onder internet mobiel. Ten 2e zie je in de 2e row een getal staan. Het getal staat voor aantal. De getallen in de 3e row zijn de bedragen in euro's maar dat valt onder de belbundel. Wat moet ik onder "aantal" verstaan? Ik heb 1 iPhone met een pocket pro internet bundel. Misschien het aantal connecties(ofzo)? Ik heb verder geen andere kpn diensten lopen.

Wat valt er dan onder "internet"? Voor zover ik weet maakt mijn iPhone alleen gebruik van gprs, 3g en Wi-Fi.

Zou iemand mij het verschil kunnen uitleggen tussen internet en internet mobiel want de klantenservice medewerker die kon dat niet.

Dank jullie wel!

Laatst gewijzigd door zillionz; 23-02-11 om 16:57.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-11, 01:59
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Standaard

Wow, niemand heeft een antwoord...

Dat moet wel wat over KPN zeggen op het gebied van vaagheid...
  #3  
Oud 05-04-11, 07:02
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb ook die zakelijke abbo van KPN via Belsimpel, die actie van gratis iPhone met pocket pro internet en bellen, à 20,- per maand (actietarief; kostte oorspr. 40,-) Ik moet zeggen dat ik de simkaart niet of nauwelijks gebruik (vanwege geen belbundel) en ik krijg dat hele rekening online niet eens aan de praat (de bevestigings sms komt nooit aan). Het zou moeten kloppen dat je apart en extra betaald voor elk telefoontje, maar toch niet voor het internet gedeelte? Volgens mij zat er gewoon onbeperkt internet op?!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overige kosten T mobile online factuur verschel Odido (T-Mobile) 225 10-12-10 20:56
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.