//

Facetime activatie Probleem Iphone 4 4.2.1 KPN

Facetime activatie Probleem Iphone 4 4.2.1 KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een hardwarematig geunlockte iPhone 4 met een kpn zakelijk simkaart die prima functioneerde met 4.1 + jailbreak. Ik heb m een poos ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-11, 00:58
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Question Facetime activatie Probleem Iphone 4 4.2.1 KPN

Hallo,

Ik heb een hardwarematig geunlockte iPhone 4 met een kpn zakelijk simkaart die prima functioneerde met 4.1 + jailbreak.

Ik heb m een poos geleden geupdated naar 4.2.1 + jailbreak. (greenp0ison) Verliep allemaal prima. Alles werkte goed.

Nu heb ik sinds een paar dagen problemen met facetime connecties maken en sinds vandaag (woe 23-03) last van een on-geactiveerd Facetime schuifje. ik krijg het ook niet meer geactiveerd terwijl het voorheen prima heeft gewerkt.

Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Waarschijnlijk zal KPN weer melden dat het een Apple probleem is ofzo..

Mijn aanbieder is KPN NL 9.2.

Dank u!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-11, 02:51
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Talking

Ik denk dat ik het probleem al heb gevonden. Er zwerfde nog een mobilesubstrate dylib file rond terwijl de tweak verwijderd was. Ik heb de dylib file verwijderd en mn activering was opeens doorgekomen. (schuifje stond al -+een half uur op wachten op activering)

Ik denk dat de verwijdering van de dylib er iets mee te maken had. Het werkt weer.
  #3  
Oud 29-03-11, 09:52
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

En hoe heb je die file verwijderd?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem:
Mijn Facetime deed het altijd, maar ontdekte vorige week dat ie niet meer werkt.
Eerst bleef ‘ie staan op ‘’waiting for activation’’ en nu gaat het schuifje steeds naar ‘’uit’’, als je begrijpt wat ik bedoel.

En mijn Carrier (in General>About) staat op AT&T 8.0
  #4  
Oud 29-03-11, 12:35
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Standaard

Via SSH, Ifile of een programma als diskaid moet je naar de root Library map gaan. Daar heb je de Mobilesubstrate map zitten.

Check via sbsettings welke mobilesubstrate apps actief zijn.Als je cydia apps tegenkomt via sbsettings, die je verwijderd hebt maar alsnog als actief aangeduid zijn in sbsettings, moet je die verwijderen via ifile of ssh.

Et voila, bij mij werkte het vrijwel direct..succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met activatie iPhone Developer Program iPhone3G_Olé Ontwikkelen voor iOS 11 16-07-11 21:37
iPhone 3G: activatie probleem iphone 3g ios 4.2 petradebruyn Unlock 6 12-01-11 18:24
Iphone 4 uk activatie probleem! Simlock? Arne.s7 iPhone algemeen 10 09-12-10 11:55
iPhone 4 facetime probleem andyz iPhone algemeen 3 05-09-10 12:29
iPhone activatie probleem Peter Unlock [archief] 3 19-11-07 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.