//

HI over fair use policy heen in 10 dagen

HI over fair use policy heen in 10 dagen discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Al meer dan een jaar heb ik een simlockvrije iPhone (eerst 3G, sinds augustus 2010 een 4) met Hi abbonement. Hierbij Eindeloos Online en Eindeloos ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-11, 23:45
BramW BramW is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 40
Standaard HI over fair use policy heen in 10 dagen

Al meer dan een jaar heb ik een simlockvrije iPhone (eerst 3G, sinds augustus 2010 een 4) met Hi abbonement. Hierbij Eindeloos Online en Eindeloos SMS.
In december heb ik eenmaal de sms gehad dat ik over 80% van de fair use policy zat, die maand verder niks meer over gehoord.

Nu kreeg ik 18 maart 2011 weer de 80% sms. Vandaag 24 maart 2011 kreeg ik de sms dat ik over de 100% zat en dus trager internet krijg.
Direct gebeld om na te vragen hoe en wat.
Blijkt dat mijn nieuwe tegoed in gaat op 10 maart en ik dus per dag 10% van de fup verbruikt heb de eerste 8 dagen. Zonder mijn iPhone-gebruik aan te passen heb ik in de 6 dagen daarna dus zo'n 3.5% per dag gebruikt. Terwijl ik in de maanden daarvoor maximaal 80% / 30 dagen = 2.666% per dag heb gebruikt.

De medewerker van Hi kon mij geen toelichting geven op welke dagen ik veel gebruikt heb.

Nu zit ik dus met een aantal vragen:
Kan ik in mijn iPhone zien waar dit verbruik zit?
Kan dit door 4.3 komen?
Hoe hoog is de fair use policy van Hi?

Ps Ik heb nog niks van het trager internet gemerkt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-11, 17:17
M_arijn M_arijn is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Had in maart ook een waarschuwing, voor het eerst sinds ik de iPhone via Hi heb met een niet-iphone abonnement (sinds juli 2010 dus).

Volgens mij is de FUP 10x het gemiddeld verbruik van alle gebruikers in totaal. Misschien dat dit gemiddelde steeds lager komt te liggen omdat de grotere gebruikers overstappen naar de speciale iPhone- en Blackberryabonnementen?

Overigens merkte ik ook niets van de snelheidsverlaging. Misschien omdat het niet veel langzamer kan..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN Fair Use Policy vraagje Chris56 KPN 12 29-12-11 18:36
Fair Use Policy mobiel internet overscheden bengt Overige providers Nederland 4 22-11-10 19:38
ook al heen mail versturen djarend iPhone algemeen 9 09-10-08 16:16
Over de Fair Use Policy, addertje onder het gras? sjoran Odido (T-Mobile) 20 07-04-08 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.