//

Geen internet na overstappen KPN > BEN

Geen internet na overstappen KPN > BEN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb een probleem met mijn iPhone 4 (4.3.1). Ik heb hem gekregen van het bedrijf waar ik werkte, met KPN abonnement erop. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-11, 10:28
Koekerd Koekerd is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard Geen internet na overstappen KPN > BEN

Hallo allen,

Ik heb een probleem met mijn iPhone 4 (4.3.1). Ik heb hem gekregen van het bedrijf waar ik werkte, met KPN abonnement erop. Ik had hem al voordat KPN ze officieel ging verkopen. Ik weet niet of ie uit België komt (en dus simlock-vrij is) of dat ie op de e.o.a. manier is ge-unlocked. Sinds kort heb ik een nieuwe job. Ik mocht mijn iPhone houden (relaxt!) en ben overgestapt op BEN. Nu werkt alles, behalve internet. Als ik het web-profiel van BEN probeer te installeren, zegt m'n telefoon dat er al een profiel op staat, en dat er maar 1 profiel op kan. Ik heb alle profielen echter weggegooid.
Via instellingen => Algemeen => Netwerk kom ik ook niet verder, omdat de knop waarmee je je mobiele data instellingen kunt aanpassen is verdwenen sinds de nieuwe sim.
Weet iemand wat ik moet doen? Ik denk dat ik de iPhone opnieuw moet aanmelden via iTunes, met de SIM van BEN erin. Ik neem aan dat er hiervoor iets als een harde reset / Terug naar fabrieksinstellingen -achtige operatie voor nodig is. Wie kan me helpen?

Grote dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-11, 10:29
Koekerd Koekerd is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Ow KAK, ik lees nu pas dat er in dit topic geen unlock problemen mogen worden gepost. Sorry!
  #3  
Oud 03-04-11, 11:14
Koekerd Koekerd is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

OK, heb 'm net laten herstellen via iTunes. Na herstel deed internet het. Ga nu m'n backlup terug zetten. Hoop dat het lukt en dat de internetinstellingen neit teruggezet worden naar KPN. Al was het maar vanwege de sterren die ik met Angry Birds heb veroverd. Allemaal nl =)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 en nu overstappen naar KPN Iphone3Gs KPN 7 03-10-10 17:57
dacht slim te zijn door naar Ben te gaan. Nu geen internet via 3G :-( Buis Overige providers Nederland 3 24-09-10 22:55
overstappen naar KPN marcel_k Odido (T-Mobile) 7 28-08-10 15:06
BEN-abonnement en geen internet zonder Wi-Fi Sjonny Overige providers Nederland 12 08-01-10 12:30
Geen internet via KPN Rodeman Archief 2 20-11-08 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.