//

Traag omschakelen van provider bij roaming

Traag omschakelen van provider bij roaming discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om volgende maand een iPhone 4 aan te schaffen, maar zit met het volgend "probleem": Mijn vrouw heeft nu 3 maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-11, 22:06
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Question Traag omschakelen van provider bij roaming

Ik ben van plan om volgende maand een iPhone 4 aan te schaffen, maar zit met het volgend "probleem":
Mijn vrouw heeft nu 3 maanden een iPhone 4 en heeft dagelijks het volgende:
Wij wonen 5 km over de grens in Belgie en in ons huis hebben we net geen verbinding meer met het netwerk van KPN.
De instelling van het toestel staan op automatisch, maar desondanks duurt het 20-30 minuten voordat hij omspringt naar een belgisch netwerk. Hetzelfde doet zich voor als ze naar haar werk in Nederland gaat, telefoon geeft nog maar 1 streepje signaal of helemaal geen service, en na 20-30 minuten springt hij eindelijk om naar KPN, wat dus in principe inhoudt dat ze 20-30 minuten niet bereikbaar is.
Op mijn huidige telefoon (HTC Touch Pro2) heb ik KPN als voorkeur netwerk geselecteerd, en die springt direct om zodra het KPN signaal sterker is als het Belgische netwerk. (Dus niet handmatig ingesteld op een netwerk)

Op de iPhone vindt ik nergens een mogelijkheid om een voorkeur netwerk te selecteren.
Kan iemand me hiermee verder helpen, of is dit een bekend "probleem"van de iPhone ?

Laatst gewijzigd door Wimus; 28-06-11 om 22:08. Reden: typefout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-11, 09:26
charleyr charleyr is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 55
Standaard

In het menu - instellingen - aanbieders kiezen voor een provider (dus niet voor automatisch)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Provider buitenland roaming werkt niet Sebastiaan iPhone algemeen 7 21-10-11 13:56
Safari ververst altijd webpaginas bij omschakelen van website ibert iPad algemeen 4 25-07-10 22:08
iPhone vraagt om Roaming bij Wi-Fi? vongole1 Wi-Fi 4 10-06-10 13:10
Omschakelen naar 3g? kermak iPhone algemeen 7 28-09-08 02:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.