//

Rare telefoontjes en berichten

Rare telefoontjes en berichten discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik krijg sinds 2 dagen rare telefoontjes en smsjes! ik maar me er een beetje zorgen over dus dacht ik, misschien weet iemand hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-11, 22:15
bern01 bern01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard Rare telefoontjes en berichten

Goedendag,

Ik krijg sinds 2 dagen rare telefoontjes en smsjes! ik maar me er een beetje zorgen over dus dacht ik, misschien weet iemand hier meer van.

Ik word gebeld op n willekeurig tijdstip op de dag door een annoniem nummer. Ik hoor zodra ik de opneem een trage computerstem die mij vertelt dat er een belangrijk bericht voor ...(hier noemt hij mijn volledige naam) is. Om het te horen toets 1 enz. ik kap het telefoontje dan al af.

Ook krijg ik precies dezelfde sms'jes met daarin een nummer wat ik moet bellen. Hier zie ik dus een telefoonnummer.

Ik heb dat nummer nagezocht op google maar kan er niets over vinden. Ik maak me hier best wel zorgen over. en hoe kom ik er vanaf?

Iemand die me kan helpen?

Ik heb HI

Bedankt alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-11, 12:40
paulpetrowiets paulpetrowiets is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

Hier gaat het volgens mij om je gegevens te krijgen zodat zij gratis kunnen bellen. Heel goed dat je geen enkel informatie verschaft. Als je dat ook echt niet gedaan hebt hoef je je geen zorgen te maken. Ik zelf heb gehad dat ik een link moest SA klikken omdat mijn provider mijn mailbox had geblokkeerd omdat er virussen in zaten. Gebeld naar mijn Provider, je raad het al berichtje was niet van hun. Dus rare berichtjes niet openen en gelijk verwijderen.
  #3  
Oud 30-06-11, 18:33
bern01 bern01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

heb ik ook gedaan! alleen nu is er ook bij mn buurvrouw gebeld op de huistelefoon en die heeft dus dat bericht afgeluisterd en de stem zegt dus als je de persoon niet ben toets dan 2! dit heeft zij dus gedaan! dus ik weet nu f niet wat ik hiermee aan moet! wat als ze haar gegevens nu hebben
  #4  
Oud 30-06-11, 18:49
paulpetrowiets paulpetrowiets is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

Buurvrouw moet nu goed in de gaten houden wat haar kosten zijn. Direct en veelvuldig kijken of er ook veel van haar beltegoed afgaat. Wat zij vooral moet doen is haar provider hiervan in kennis stellen en vragen wat zij volgens hem moet doen. KPN, of wie dan ook. Ik ben zeer benieuwd hoe dat afloopt. Dat hoor ik graag. Verder nooit op dergelijke berichten ingaan NOOIT
  #5  
Oud 30-06-11, 20:52
bern01 bern01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

heb ik ook al aangegeven het rare is dat ze bij mn buurvrouw mijn naam ook noemden! ze zitten echt achter mijn gegevens aan!
  #6  
Oud 30-06-11, 21:36
paulpetrowiets paulpetrowiets is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

Ben net terug van een etentje en zie dat je weer gereageerd heb. Als iemand jouw gegevens vraagt biuj de buurvrouw dan zou ik denken dat er iemand achter jouw gegevens aan zit dit bekend is bij jou. Wie hebben er op de e.o.a. manier rechten gekregen om op gedeeltes van jouw computer te bewerken. B.v. deel je iets met iemand?? Willen ze misschien meer van je weten. Download je illegaal. Niet dat ik daar op tegen op de nieuwe "Spotnet" die in de plaats is gekomen voor "FTD3" zitten af en toe rare snuiters op. Die jou proberen een site te laten openen waar je helemaal niet op zit te wachten.
Voor mijn e-mails gebruik ik "Mailwasher" Dat is een programma waar je eerst de mail kunt bekijken zonder dat hie op je PC geopend wordt. Je kunt aangeven hoeveel regels je wilt zien. Dan beslis je pas of je de email wilt openen in je mailbox. Hoor ik nog wat van je hoe het afloopt??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 18:46
annonieme telefoontjes blokkeren? dutchy86 iPhone algemeen 27 14-11-10 08:58
Rare Wi-Fi Anis Mesanovic Wi-Fi 2 23-08-09 21:03
iPhone: Help, telefoon gaat niet over, mis al m'n telefoontjes! markj Jailbreak 2 25-08-08 20:13
Kan wel bellen maar hoor geen binnekomende telefoontjes iBen Unlock [archief] 3 30-01-08 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.