//

Buiten bundel kosten

Buiten bundel kosten discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een discussie gevoerd met de klantenservice van KPN. Via de website en mijn KPN kan ik zien dat ik een " Verbruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-11, 22:17
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard Buiten bundel kosten

Ik heb net een discussie gevoerd met de klantenservice van KPN.
Via de website en mijn KPN kan ik zien dat ik een "Verbruik dat niet in de bundel zit" heb deze maand. Aangezien het nog 12 dagen duurt voordat de nieuwe factuur wordt aangemaakt, wilde ik graag weten van KPN waar deze kosten vandaan komen, omdat mijn tegoed nog niet is verbruikt.
Hier kan men echter geen antwoord op geven. Ik moet maar wachten op de factuur, en dan een klacht indienen als het mijns inziens niet klopt.......
Ook verwees men mij naar de website smsdienstenfilter.nl om daar eventuele niet zichtbare sms diensten te blokkeren.

Het is toch van de gekke dat KPN je niet kan of wil vertellen waaruit die kosten bestaan, zodat ik die kosten in ieder geval kan proberen te voorkomen.

Mijn contract moet binnenkort vernieuwd worden, maar ik weet nu wel, dat dit bijna zeker GEEN KPN meer wordt.

Heeft iemand ervaring met andere providers die dit wel inzichtelijk maken voor hun klanten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-11, 00:44
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik had laatst ook een dergelijk gevalletje bij T-Mobile.
Ik wist eigelijk wel zeker waar die kosten aan gemaakt waren, maar dat konden ze op dat moment ook niet zeggen.
Na het uitkomen van de maand factuur, belden ze mijn terug om de meerkosten te bespreken. Deze had T-Mobile ten onrechte in rekening gebracht en ze hebben dit bedrag keurig terug gestort.

Dus de systemen zullen wel zo in elkaar zitten dat ze de huidige (lopende) kosten niet in kunnen kijken en dat dat pas kan na facturering.
  #3  
Oud 01-07-11, 00:52
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

als ik inlog op de website van KPN en ga naar mijn KPN, zijn de kosten al zichtbaar.
Alleen kan KPN (het callcenter) me niet vertellen waardoor die kosten ontstaan zijn, daarvoor moet ik de factuur afwachten.....
Stel nu dat er op een of andere manier misbruik wordt gemaakt van mijn telefoon, zou bijvoorbeeld een verkeerde instelling of een dure sms dienst kunnen zijn, dan kan ik wel zien dat er kosten gemaakt worden, maar kan het probleem niet oplossen voordat ik de factuur krijg, en dat betekend dat de kosten in het ergste geval nog bijna 4 weken blijven oplopen en die komen natuurlijk voor mijn rekening.
  #4  
Oud 17-07-11, 01:04
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

vandaag gebeld met KPN, kosten worden gecrediteerd
Kosten waren ontstaan doordat KPN, ongevraagd, de buurlandenbundel had uitgeschakeld en KPN op reis ingeschakeld
Reageren

Labels
kpn



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sms binnen de bundel? Cybot12999 Overige providers Nederland 2 26-08-10 17:58
My30 for iPhone - Verbruik buiten bundel verkeerd aangerekend memento__mori Orange 0 10-03-10 19:08
internet buiten bundel?? Wike Odido (T-Mobile) 1 27-01-10 22:01
WIVI kosten buiten NL unox Odido (T-Mobile) 0 06-09-08 22:16
25 cent buiten de bundel ? te duur ! wout76 Odido (T-Mobile) 12 10-08-08 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.