//

Kan ik een abonnement nemen voor iphone zonder internet bundel ?

Kan ik een abonnement nemen voor iphone zonder internet bundel ? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, is het mogelijk om je iphone te gebruiken zonder dat ik een interrnet bundel afsluit. Dit is bij kpn wel mogelijk bij sim only ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-11, 10:38
ceesboersen ceesboersen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 47
Standaard Kan ik een abonnement nemen voor iphone zonder internet bundel ?

Hoi, is het mogelijk om je iphone te gebruiken zonder dat ik een interrnet bundel afsluit. Dit is bij kpn wel mogelijk bij sim only maar werkt mijn iphone dan wel ? En dan hoor ik ook nog wel eens verhalen dat er alsnog verbinding word gemaakt, en dat loopt nogal in de kosten. Want internet buiten Wi-Fi om is volgens mij nog steeds niet helemaal af te sluiten, of heb ik dat niet goed ?
Dit wil ik graag omdat met de nieuwe abonnementen het geen doen is om nog te internetten buiten Wi-Fi om dus wil ik het graag zo oplossen.
Als de telekom bedrijven het zo willen dan kunnen ze het ook zo krijgen en zullen ze aan mij niet veel meer verdienen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-11, 11:28
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

het kan wel, moet je je data uitzetten. maar dan heb je weinig aan je iphone. ik zou niet weten waarom je dit zou doen, driekwart van je apps werkt dan niet. en zo duur zijn die abbo's niet, sluit de goedkoopste af en gebruik gewoon merendeel je Wi-Fi.
  #3  
Oud 24-07-11, 11:56
ceesboersen ceesboersen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 47
Standaard

Ik gebruik hem uitsluitend in een Wi-Fi omgeving dus heb dan ook geen internet abbo nodig. Ging mij erom of de iphone een sim accepteerd waar geen internet bundel op zit. En data uitzetten helpt niet bij iedereen, als ik het zo lees.
Sommigen hebben dan alsnog data verkeer via 3g?
  #4  
Oud 24-07-11, 12:52
Lolita Lolita is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik gebruik ook alleen maar Wi-Fi en heb dus een sim-only abonnement zonder internetbundel. Dit omdat ik, net zoals jij, alleen Wi-Fi gebruik. Helaas heb ik ook ontdekt, zelf als ik de 3g uit had staan, dat ik wel kosten had gemaakt omdat er toch verbinding is gemaakt. Schade 28 euro.

Mij is geadviseerd om dataverkeer helemaal uit te zetten.
Ga naar instellingen-algemeen-netwerk-mobiel datanetwerk. Bij APN heb ik nu XXX gezet. Hierdoor zet je een foutief APN neer en kan hij geen verbinding maken. Wel de goede APN ergens opschrijven en bewaren als je wel op internet wilt. Bij netwerk heb ik ook de 3g uitgevinkt staan.

Als het goed is kan ik nu geen onverwachtse internetkosten meer maken.

Iemand zei hier dat veel apps niet werken op Wi-Fi alleen......welke zijn dit? Want ik vraag me af hoe ik kosten gemaakt kan hebben met alleen Wi-Fi aan als ik het gebruik. Verder staat Wi-Fi en 3g altijd uit......maar toch verbinding maken?
  #5  
Oud 24-07-11, 13:16
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Sommige apps werken niet zonder internetverbinding, dus wel via Wi-Fi!

Bij instellingen zet je "mobiele data" uit. 3G uitzetten heeft geen enkele zin omdat je dan nog wel verbinding maakt via GPRS, en dus nog steeds mobiele data binnenhaalt.
  #6  
Oud 24-07-11, 13:35
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

natuurlijk werken die apps via Wi-Fi, het maakt niet uit hoe je aan je internet komt.
  #7  
Oud 24-07-11, 20:56
Lolita Lolita is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Sommige apps werken niet zonder internetverbinding, dus wel via Wi-Fi!

Bij instellingen zet je "mobiele data" uit. 3G uitzetten heeft geen enkele zin omdat je dan nog wel verbinding maakt via GPRS, en dus nog steeds mobiele data binnenhaalt.
Dank voor de uitleg. Maar ik had 3g als zowel mobiele data uitgeschakeld/uit gevinkt en toch nog verbinding met internet gehad gezien de 28 gemaakte MB ter waarde van 28 euro. Erg misleidend zo. Nu heb ik het compleet uitgeschakeld dat ik niet meer voor verrassingen kan komen te staan......hoop ik.

Groet,

Lolita
  #8  
Oud 24-07-11, 21:02
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Minder fraai! Dit heb ik ook gehad op FW 3.1.3, jij hebt het al opgelost. Anders had ik deze site aangeraden: Disable EDGE/3G data on iPhone - iphonenodata.com - for free
  #9  
Oud 24-07-11, 21:47
Lolita Lolita is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard

Dank voor deze tip!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G Internet zonder abonnement? Tunix Overige providers Nederland 5 09-12-10 09:13
BEN-abonnement en geen internet zonder Wi-Fi Sjonny Overige providers Nederland 12 08-01-10 11:30
T-Mobile abonnement voor iPhone heeft al internet? Krekr1 Odido (T-Mobile) 2 28-12-08 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.