//

Nieuw Hi sim only 175/350 abonnement

Nieuw Hi sim only 175/350 abonnement discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha allemaal, Na altijd met mijn zakelijke telefoon gesms'd te hebben lopen de kosten hiervan voor de zaak nogal op en aangezien ik geen gezeur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-11, 14:18
sebmar sebmar is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Waterweg
Berichten: 1
Standaard Nieuw Hi sim only 175/350 abonnement

Ha allemaal,

Na altijd met mijn zakelijke telefoon gesms'd te hebben lopen de kosten hiervan voor de zaak nogal op en aangezien ik geen gezeur wil heb ik een iPhone 4 aangeschaft. Nu zoek ik hier een passend abbonement bij voor een jaar en zit aan het Hi sim only 175 abo te denken. Het gaat mij vooral om mobiel internet en sms'en, en na de verdubbelaar (hoe dat werkt weet ik nog niet..) zou ik de beschikking hebben over 350 sms'jes. Nu de grote vraag: gelden deze 350 sms'jes ook als ik ze naar een Zweeds mobiel nummer stuur of heb ik er dan ineens minder. Ik zie tarieven op de site staan maar dacht dat deze gelden voor buiten de bundel. Ik vind Hi scherp geprijsd: nu €10,95 per maand, en wil hier de internet extra sim only bundel bij nemen voor €14,95 per maand, waarbij voor €5 de datalimiet van 1Gb te verdubbelen is naar 2Gb. Iemand ervaring met dit abonnement? Heb Hi reeds gebeld en mijn vraag bevestigd gekregen maar wil het graag dubbel hè ken gezien de reputatie van de 'telecom boys'...
Alvast enorm bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-11, 11:31
ruudkok ruudkok is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Ede
Berichten: 4
Standaard

Het versturen van een sms'je naar een buitenlands nummer valt niet binnen de bundel, ofwel hiervoor ga je extra betalen. Echter, dit is niet alleen bij Hi het geval, alle providers hanteren andere prijzen voor SMS'en (en bellen) naar buitenlandse nummers.

Is overigens een oplossing als Whatsapp niet veel interessanter als je internationaal wil SMS'en? Ik gok dat het maar om een of een beperkt aantal Zweedse nummers zal gaan.

Verder is Hi niet de enige goedkope sim only aanbieder, Simyo en Ben zijn bijvoorbeeld ook erg goedkoop.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw abonnement genomen Hoolz Odido (T-Mobile) 11 03-11-10 13:24
Nieuw abonnement! blufnek Odido (T-Mobile) 1 18-09-10 17:29
Iphone 3Gs 16gb voor 350 euro nieuw Jappie84 Archief 11 13-10-09 22:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.