//

Nieuwe abbo op 5 september doen of niet

Nieuwe abbo op 5 september doen of niet discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu eigenlijk contractvrij bij t-mobile, en aangezien ook hun een datalimiet hebben van 1GB dus maar kijken wie er beter bij mij past ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-11, 16:00
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard Nieuwe abbo op 5 september doen of niet

Ben nu eigenlijk contractvrij bij t-mobile, en aangezien ook hun een datalimiet hebben van 1GB dus maar kijken wie er beter bij mij past ( betere dekking en ook als het kan meer dan 1 GB)

Nu had ik 2 opties.
Hi personal sim 5.95 per maand en dan 15.95 per maand voor internet, waarbij als je dus 1 of 2 jaar contract neemt er een korting is van resp. 3 of 9 maanden.

Of ik neem de Hi abbo 15 voor 15 euro per maand met een Internet extreem ( 2 gb per maand ) abbo voor 17.95, waarvan de eerste 9 maanden 50% korting is en gratis toestel ( wat mij eigenlijk niet zo boeit.. ) dus 16.25 per maand de eerste 9 maanden daarna 32,50 per maand.

Okay, dan moet ik nog steeds mijn iphone erbij kopen, maar toch.

Belminuten doen mij niet zoveel, bel maar 30 minuten per maand, gebruik mijn iphone vooral voor internet, whatsapp etc. nieuws kijken op het werk tijdens het avondeten daar etc.etc.

Dus de MB's vliegen er doorheen zeg maar.

Nu gaat kpn 5 sept. a.s. de abbo's omgooien, dus ook voor HI, dan komen er wel erg ongunstige abbo's in mijn optiek voor mensen die een beetje data verbruiken

Dus wat is nu verstandig..
Toch de sim only nemen, met 1 GB limiet, eventueel opgraden voor 5 euro per maand naar 2 GB, of de abbo met standaard 2 GB nemen, die phone die je erbij krijgt is niet zo denderend dus verpats ik desnoods maar of als reserve.

In alle gevallen ga ik de iphone 5 ( of hoe hij ook gata heten ) los kopen, want ook straks met abbo gaat de toestel erg veel geld kosten, dus dan maakt het niet zoveel uit of je een abbo neemt of los gaat kopen.

iemand een gedachte hierover.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-11, 16:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Die datalimiet bij T-Mobile is toch alleen voor nieuwe klanten?

Is je T-Mobile (indien het bijvoorbeeld I-150 is) aanhouden geen optie?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 19-08-11, 19:23
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Ja en nee je hebt gelijk als het gaat om dataverbruik dat is echt onbeperkt maar zit met de dekking die is niet zo best En je betaald relatief meer omdat in de abbo de verrekening van toestel meegenomen wordt dus vandaar mijn twijffel
  #4  
Oud 20-08-11, 12:21
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Heb dus even een berekening erop los gelaten, aangezien het dan wat duidelijker wordt.

T-mobile i150 kost 2 jaar 718.80 euro
dat is dan inderdaad onbeperkt als ik mijn contract laat doorlopen, oude voorwaarde, echter niet overal goed bereik en vaak ook geen 3g dekking, zoals bij mij thuis.

Hi Kpn.
Goedkoopste abbo, 9 maanden korting bij 2 jr. abbo met internet extreme ( 2gb )
Kost je over 2 jaar looptijd 633,75
Wil je ook nog al die maanden ipv 2gb 4gb data hebben dan komt er 120 euro bij is dus 753,75 over 2 jaar.
Iets duurder alhoewel ik afvraag of je elke maand die upgrade doet, je moet hem namelijk zelf elke keer aanzetten voor 1 maan.

maar toch, 4 gb ga ik niet op krijgen, maar het verschil is erg weinig over 2 jaar,
voordeeel van Hi is dat ik wel op het KPN netwerk zit en een veel betere dekking heb.
en dat voor 35 euro meer per 2 jaar..
krijg dan ook een ander toestel, een android, maar zoals ik al zei die gaat dan wel op marktplaats ofzo, of als reserve.

Heb ook nog naar mtv mobile gekeken, die hebben 1 GB limiet, en daarna net als t-mobile gaan ze knijpen.
dus tja.. ook niet echt een optie, kan dan beter t-mobile houden lijkt mij..
En sim only abbo's hebben meestal maar 1 GB data, eventueel upgraden naar 2 GB ( hi sim only )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe ipods in september... wat verwachten jullie er van koenverbruggen Archief 10 11-10-09 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.