iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Hoe wordt dit door hi opgelost? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/99455-wordt-door-hi-opgelost.html)

remcop 24-09-11 14:33

Hoe wordt dit door hi opgelost?
 
Mijn iPhone vertoont allerlei rare fouten en problemen zoals in dit forum ook gemeld: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post707896

Ik heb hem bij een Hi abonnement. Bij dit abonnement zit ook een verzekering voor de iPhone.

Als ik met deze iPhone en genoemde problemen terugga naar de Hi winkel, wat is dan de afhandeling en wat kan ik "eisen"? Kan ik b.v. een geheel nieuwe iPhone eisen of wordt hij "gerepareerd". Ik wil namelijk niet 4 weken gaan wachten....

ballegooier 24-09-11 17:07

Je moet naar de winkel gaan die de iPhone aan je verkocht. Als je de iphone online bij Hi hebt besteld, moet ie idd terug naar Hi. Dan moet je bellen met de Klantenservice dat je je toestel wil laten repareren. Kocht je de iPhone bij een willekeurige telecom winkel, dan moet je daar naar terug. Onafhankelijk welk abonnement je hebt.
Je hoort vanzelf wel of jouw problemen onder garantie vallen of niet.

-edit- sorry lees nu pas dat je vraag aangaande de verzekering is. In dat geval moet je contact met hen opnemen, of je problemen onder de verzekering vallen, en hoe dat dan verder af te handelen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.