//

Hoe wordt dit door hi opgelost?

Hoe wordt dit door hi opgelost? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone vertoont allerlei rare fouten en problemen zoals in dit forum ook gemeld: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post707896 Ik heb hem bij een Hi abonnement. Bij dit abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-11, 15:33
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard Hoe wordt dit door hi opgelost?

Mijn iPhone vertoont allerlei rare fouten en problemen zoals in dit forum ook gemeld: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post707896

Ik heb hem bij een Hi abonnement. Bij dit abonnement zit ook een verzekering voor de iPhone.

Als ik met deze iPhone en genoemde problemen terugga naar de Hi winkel, wat is dan de afhandeling en wat kan ik "eisen"? Kan ik b.v. een geheel nieuwe iPhone eisen of wordt hij "gerepareerd". Ik wil namelijk niet 4 weken gaan wachten....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-11, 18:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je moet naar de winkel gaan die de iPhone aan je verkocht. Als je de iphone online bij Hi hebt besteld, moet ie idd terug naar Hi. Dan moet je bellen met de Klantenservice dat je je toestel wil laten repareren. Kocht je de iPhone bij een willekeurige telecom winkel, dan moet je daar naar terug. Onafhankelijk welk abonnement je hebt.
Je hoort vanzelf wel of jouw problemen onder garantie vallen of niet.

-edit- sorry lees nu pas dat je vraag aangaande de verzekering is. In dat geval moet je contact met hen opnemen, of je problemen onder de verzekering vallen, en hoe dat dan verder af te handelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wordt dit de iPhone Killer!! Mozilla Seabird Dragon iPhone algemeen 15 14-11-10 17:25
wordt dit de nieuwe iphone? truckdiver Archief 50 10-05-08 23:35
Dit wordt de onthulling ! Stan Archief 1 25-04-08 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.