//

Datagebruik sms melding vs telefonisch tegoed opvragen kpn zakelijk

Datagebruik sms melding vs telefonisch tegoed opvragen kpn zakelijk discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo leden, Ik kreeg van de week de volgende melding van per sms van KPN: "Ter info: Uw mobiel internet abonnement heeft een bundel van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-11, 18:42
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Standaard Datagebruik sms melding vs telefonisch tegoed opvragen kpn zakelijk

Hallo leden,

Ik kreeg van de week de volgende melding van per sms van KPN:

"Ter info: Uw mobiel internet abonnement heeft een bundel van 500MB p/m. U heeft reeds 100% van deze bundel verbruikt. U betaalt vanaf nu het buiten de bundel tarief. Zie KPN.com voor meer informatie."

Ik ging het voor de zekerheid even checken bij de KPN zelfservice via nr 1200. Daar werd aangegeven dat ik nog 280 mb tegoed had. Erg vreemd dacht ik.

Als het goed is neem je elke maand tegoed mee die overblijft van de vorige maand, tenminste ik zie altijd de standaard 500 mb plus het opgetelde aantal mb's van de vorige maand op het factuur.

Kan het zijn dat het smssysteem een melding maakt over je maandelijkse tegoed? Dus bij mij 500 mb en daarbij het restant v/d vorige maand niet meetelt? De klantenservice kon het mij vreemd genoeg niet uitleggen.

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN prepaid internet tegoed opvragen? Lucky I iPad Apps 7 19-11-11 14:05
Beltegoed opvragen iPad2 met KPN Prepaid Internet keesbal iPad algemeen 14 26-09-11 09:28
iPhone 4 kpn zakelijk Nameless KPN 3 01-02-11 06:52
Tegoed opvragen my.vodafone.nl elektroshokk Vodafone 20 29-12-10 18:11
Whatsapp van sms bundel tegoed KPN Lifestyler036 KPN 2 12-12-10 22:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.