//

mobiel internet Ipad

mobiel internet Ipad discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik in de Ipad een KPN prepaid internet kaartje om onderweg soms wat op te zoeken of te mailen. Gebruik ik dit niet (90% ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-11, 09:54
thido thido is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard mobiel internet Ipad

Ik gebruik in de Ipad een KPN prepaid internet kaartje om onderweg soms wat op te zoeken of te mailen. Gebruik ik dit niet (90% van de tijd) dan schakel ik de mobiele data uit om te voorkomen dat het prepaid kaartje ongemerkt op gebruikt wordt.

Nu is het zo dat wanneer ik mobiele date weer inschakel hij vrijwel direct weer verbinding heeft met het netwerk van KPN en ook 3g heeft. Maar het is niet mogelijk dan internet te gebruiken (foutmelding Safari).
De oplossing hiervoor is de APN instelling van "prepaidinternet" terug te zetten naar "internet", safari te openen (met foutmelding) en weer te sluiten, dan de APN weer terug te zetten op "prepaidinternet" en dan werkt alles weer.

iemand hiervoor een verklaring? Of iemand die weet hoe dit voorkomen kan worden? (behalve mobiele data aan te laten staan )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-11, 22:56
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Even de iPad helemaal uit zetten en dan weer aan.
Ik heb hetzelfde probleem icm een KPN prepaid kaart
Je kan ook proberen om bij APN instellingen niets in te vullen,wil bij mij ook nog wel eens werken
  #3  
Oud 04-10-11, 11:21
thido thido is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je reactie. De Ipad uit en aan zetten heeft geen zin, de volgende keer dat de mobiele data instelling aan en uit gezet word heb je weer dezelfde situatie (het even wijzigen van de APN is dus zelfs sneller).
  #4  
Oud 09-12-11, 16:09
thido thido is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Voor degene die dit ook hebben: met de update naar IOS5 is het verholpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil mobiel internet & blackberry internet indodragon iPhone algemeen 1 24-09-11 17:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
mobiel internet Colburners Archief 2 31-08-08 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.