//

3G werkt niet

3G werkt niet discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb mijn iPhone vandaag precies 1 week, met abbo van KPN en 1000 mb internet. De eerste vijf dagen werkte het perfect, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-11, 17:31
Goldlocks Goldlocks is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 16
Standaard 3G werkt niet

Hey, ik heb mijn iPhone vandaag precies 1 week, met abbo van KPN en 1000 mb internet. De eerste vijf dagen werkte het perfect, maar nadat ik na het weekend terug naar Nederland ging (in het weekend ben ik in Belgie geweest) deed mijn 3G het niet meer. Als ik naar safari ga krijg ik een foutmelding, iets van PHP no internet, ik herinner me het niet meer precies want hier thuis heb ik gewoon Wi-Fi. kan iemand hier misschien mee helpen? Ik heb niets veranderd van het weekend...

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 21:30
r-aw r-aw is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

even naar algemeen>netwerk>mobiel datanetwerk>APN staat iets van portalmmmblabla allemaal weghalen en leeglaten.
Toestel ff in airplane mode zetten of opnieuw opstarten.
probeer t is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 13:54
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 20:31
Pwnage werkt niet ook niet met geldige SIM Bartje Archief 5 24-07-08 19:48
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.