iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Iphone met KPN abonnement? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/34721-iphone-kpn-abonnement.html)

xxMartenxx 25-06-09 20:25

Voor alle fanatieke KPN internetters GOED NIEUWS:)

https://forum.iculture.nl/f18/i...g-netwerk.html

Defmen 28-06-09 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dobble (Bericht 310370)
Er staat ook: voor alle mensen die Iphone icm kpn ab. niet aan de praat krijgen!
Daar hoor jij niet bij begrijp ik.

ik wel! heb alles al geprobeerd maar 3G wil maar niet lukken. :mad:
* nieuwe KPN utms sim
* versie 3.0
* jailbreak utrasnow
* portalmmm.nl , niks ,niks
* MMS ingesteld. versturen lukt maar ontvangen niet.
* Safari via 3g krijgt maar geen verbinding.

Iemand nog een tips cq welke winkel. prive e-mails zijn ook welkom.

Alvast bedankt voor de reacties.

gr

Dave

JorzoR 28-06-09 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Defmen (Bericht 313185)
ik wel! heb alles al geprobeerd maar 3G wil maar niet lukken. :mad:
* nieuwe KPN utms sim
* versie 3.0
* jailbreak utrasnow
* portalmmm.nl , niks ,niks
* MMS ingesteld. versturen lukt maar ontvangen niet.
* Safari via 3g krijgt maar geen verbinding.

Iemand nog een tips cq welke winkel. prive e-mails zijn ook welkom.

Alvast bedankt voor de reacties.

gr

Dave

Probeer het eens met een andere iPhone, en zelfde sim?

Dobble 29-06-09 13:11

Blijkbaar werkt versie 3.0 niet goed met sommige KPN kaarten, vandaar dat je er een gekraakte versie erop moet zetten. Die is natuurlijk niet te verkrijgen via apple, vandaar een langs een gsmshop of andere winkel Gratis GSM bij diverse aanbiedingen en zeer goedkope SIM Only abonnementen! - GSM-Shop.nl

z-nyx 29-06-09 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx (Bericht 310840)
Voor alle fanatieke KPN internetters GOED NIEUWS:)

https://forum.iculture.nl/f18/i...g-netwerk.html


Das zeker goed nieuws , dit is ook voor HI abbo's heb ik gelezen .
Ben ik dan straks net zo snel met een pagina openen als de 3GS hehehehe. ( lol);)

Defmen 29-06-09 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dobble (Bericht 314057)
Blijkbaar werkt versie 3.0 niet goed met sommige KPN kaarten, vandaar dat je er een gekraakte versie erop moet zetten. Die is natuurlijk niet te verkrijgen via apple, vandaar een langs een gsmshop of andere winkel Gratis GSM bij diverse aanbiedingen en zeer goedkope SIM Only abonnementen! - GSM-Shop.nl

Wat versta je onder een gekraakte versie erop zetten? 3.0 heb ik geinstalleerd op de wijze zoals beschreven op deze site. Upgrade 2.1 naar 3.0 en dus niet officieel via iTunes. Welke instellingen heb jij nu staan? Mms ontvangen en sturen werkt nu wel volledig.

Dobble 29-06-09 21:56

Volgens de meneer bij de gsmshop is zijn een aantal beveiligingen van de origignele versie weggehaald. Of jij nu een gekraakte of officiele versie hebt weet ik niet, maar als alles werkt is het goed voor de bakker!

Defmen 30-06-09 00:53

Nee want 3G internet en mail lukt niet. ik ga wel bij de gsmshop langs maar wat zijn nu jouw KPN 3g instellingen? alvast bedankt.....

Dobble 30-06-09 09:28

Ik heb niks staan bij de instellingen

puccini 30-06-09 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Defmen (Bericht 313185)
ik wel! heb alles al geprobeerd maar 3G wil maar niet lukken. :mad:
* nieuwe KPN utms sim
* versie 3.0
* jailbreak utrasnow
* portalmmm.nl , niks ,niks
* MMS ingesteld. versturen lukt maar ontvangen niet.
* Safari via 3g krijgt maar geen verbinding.

Iemand nog een tips cq welke winkel. prive e-mails zijn ook welkom.

Alvast bedankt voor de reacties.

gr

Dave


Als je nu een begint met die jailbreak eraf te gooien, en en een schone 3.0 versie erop te zetten kunt je kijken of het goed werkt met die eerder genoemde instelling.

Defmen 30-06-09 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door puccini (Bericht 314900)
Als je nu een begint met die jailbreak eraf te gooien, en en een schone 3.0 versie erop te zetten kunt je kijken of het goed werkt met die eerder genoemde instelling.

??? US 3G iphone met KPN kan toch alleen werken als je yellow of ultrasnow hebt geinstalleerd? En deze kun je toch alleen installeren via cydia (jailbreak)
of zijn er andere manieren?

puccini 30-06-09 12:27

Nou, dan heb je dus zelf al het probleem gevonden.
(Dat het een US 3G was stond er niet bij)

Defmen 02-07-09 20:02

Je zegt dus dat 3g iPhone "US " versie niet werkt met KPN internet. bijzonder...... Is er iemand die dezelfde configuratie heeft en waarbij het wel werkt?

puccini 02-07-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Defmen (Bericht 316959)
Je zegt dus dat 3g iPhone "US " versie niet werkt met KPN internet. bijzonder...... Is er iemand die dezelfde configuratie heeft en waarbij het wel werkt?


Wat ik probeer te zeggen is dat je een US phone en gejailbreakt hebt, en dat vraagt volgens mij om moeilijkheden.
Dus moet je aan die persoon waarbij het wel is gelukt even vragen hoe hij het werkend heeft gekregen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.