iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   Na update > 3.0 Geen internet via KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/36018-na-update-3-0-geen-internet-via-kpn.html)

mdewals 19-06-09 10:36

Na update > 3.0 Geen internet via KPN
 
Hallo,

ik snap er even helemaal niks meer van.

Ik ben een tijdje terug geswitched van debital naar KPN. Hierbij zit ook internet. Destijds kreeg ik van de KPN een sms waarin stond dat mijn instellingen goed waren gezet. Ik kon toen ook gewoon internetten. Niet snel maar ja wat wil je met 2G :rolleyes:

Nu heb ik gister zonder enige problemen OS3.0 erop gezet en sindsdien werkt internet niet meer. Ik heb elke mogelijke instelling geprobeerd die ik op internet kon vinden.

Officiele KPN handleiding gevolgt: Geen succes
tig instellingen van APN geprobeert: geen succes
2-tal sites die het automatisch voor je instellen: Geen succes
opnieuw instellingen aangevraagt via SMS: Krijg melding dat mijn toestel niet automatisch ingesteld kan worden.

Iemand die mij verder kan helpen?? Of ondersteund KPN 3.0 nog niet

tlpeter 19-06-09 11:32

Ik heb een zakelijk abbonement en daar heb ik automatisch internet erbij
Hiervoor hoef ik geen gegevens in te vullen bij APN

Nadat dit gewijzigd is moet je de iphone even herstarten

mdewals 19-06-09 11:38

Dat helpt ook niet :(

wordt er een beetje radeloos van. Echt alles geprobeerd en niks helpt :confused:

mdewals 20-06-09 00:06

Yes!!
Hij doet het weer. Ik heb "herstel netwerkinstellingen" gedaan en nu doet ie het weer. Enig minpuntje is dat ik nu alle draadloze netwerken die ik erin had staan kwijt ben maar dat is niet zo erg.

Iron` 20-06-09 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdewals (Bericht 302937)
Yes!!
Hij doet het weer. Ik heb "herstel netwerkinstellingen" gedaan en nu doet ie het weer. Enig minpuntje is dat ik nu alle draadloze netwerken die ik erin had staan kwijt ben maar dat is niet zo erg.

Dit werkt inderdaad. Wilde het al posten als oplossing maar je was me voor;)

cerezo 21-06-09 00:30

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met Vodafone! Helaas werkt 'herstel netwerkinstellingen' bij mij niet!
Ik krijg, zodra ik op internet/mail wil telkens de melding:
Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk: PDP identiteit niet geaccepteerd.

Wat nu? Wie kan me helpen?

ticoquad 21-06-09 14:07

Hallo

Ik heb het zelfde probleem. Alles geprobeert maar lukt echt niet.

cerezo 21-06-09 20:45

Vooralsnog lijkt mijn probleem te zijn opgelost!
Ik meen dat ik bij netwerkinstellingen het volgende heb ingevuld:
APN: live.vodafone.nl
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone

Het kan ook zijn dat het .com is. Ik weet niet meer precies of er gebruikersnaam stond, maar wel dat ik twee keer vodafone heb ingevuld..

Succes ermee!

Iron` 22-06-09 12:10

netwerk instellingen herstellen werkt uiteraard voor kpn gezien wij geen inlog gegevens nodig hebben om het te gebruiken. Dus dat het voor vodafone gebruikers niet werkt, lijkt me logisch.

Chrisl 22-06-09 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cerezo (Bericht 305723)
Vooralsnog lijkt mijn probleem te zijn opgelost!
Ik meen dat ik bij netwerkinstellingen het volgende heb ingevuld:
APN: live.vodafone.nl
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone

Het kan ook zijn dat het .com is. Ik weet niet meer precies of er gebruikersnaam stond, maar wel dat ik twee keer vodafone heb ingevuld..

Succes ermee!

Het is .com, heb net klantenservice aan de lijn gehad. Ik heb ook geen internet meer met Vodafone.

EDIT
Nu wel weer, heb mijn sim in een Neukia N95 8GB gehad en ff op internet gezeten, nu doet hij het weer in mijn oude vertrouwde First Gen.


vasse017 02-07-09 16:01

Hallo,
Kan iemand mij helpen om internet op mijn Iphone in te stellen?
Ik heb de G2 met de firmware 3.0
Alvast bedankt!
Groetjes Annemarie

vasse017 03-07-09 16:43

Hallo, waar kan ik dit vinden bij de Iphone 2G met firmware 3.0
herstel netwerkinstellingen???? Mijn internet doet het ook niet meer na de update 3.0
Alvast bedankt!
Annemarie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.