iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   iphone 4 zonder iphone abonement (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/91938-iphone-4-zonder-iphone-abonement.html)

bvanderheijden 29-05-11 13:58

iphone 4 zonder iphone abonement
 
Mij lijkt de iphone 4 in het wit een geweldige telefoon, wil hem ook heel graag bestellen! Maar dan wel simlock vrij zonder abonnement, want mijn abonnement loopt nu nog ander half jaar! Zolang kan ik niet wachten!
Maar ik zit met een probleem, ik heb nu een Blackberry, en die werkt alleen als je een blackberry abonnement hebt! Daarom wil ook een nieuwe telefoon want!

Dus werkt de Iphone 4 ook zonder dat ik een speciaal Iphone internet abonnement afsluit, maar een standaard internet abonnement van Hi?

XIII 29-05-11 14:46

De nieuwe forumindeling is nog wennen, maar omdat je specifiek naar de "Hi" abonnementen vraagt hoop ik dat je op deze plek (Providers/Hi; ik heb je bericht verplaatst) sneller antwoord krijgt.

azt33 29-05-11 15:27

In feite werkt iPhone met elke mobiel Internet, je hebt geen specifieke bundel nodig zoals voor de BB. Zover ik weet is BB zelfs de enige die het nodig heeft vanwege de verbinding die het maakt met de BB servers.

Mijn broertje heeft een 'normaal' Hi Internet bundel in combinatie met een iPhone 4, dat werkt dus zonder problemen :)

Jarik 02-06-11 13:42

Je kunt je huidige simkaart bij Hi laten omzetten voor geloof ik 17,- ex. btw.
Dan houd je je abbo maar heb je een micro-simkaart voor je iphone ;)

elPonchis 09-06-11 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarik (Bericht 679030)
Je kunt je huidige simkaart bij Hi laten omzetten voor geloof ik 17,- ex. btw.
Dan houd je je abbo maar heb je een micro-simkaart voor je iphone ;)

kunt beter voor ~10 euro zo een micro sim cutter kopen, een tot micro sim geknipte simkaart werkt even goed.

simlockvrij 09-06-11 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elPonchis (Bericht 681650)
kunt beter voor ~10 euro zo een micro sim cutter kopen, een tot micro sim geknipte simkaart werkt even goed.

dan heb je toch mooi 7! euro bespaard en risico op een niet werkende chip, probleem is dat die dingen niet net zo netjes knippen als een echte chip, dan heb je kans dat ie soms niet pakt en je geen netwerk hebt.

elPonchis 09-06-11 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij (Bericht 681698)
dan heb je toch mooi 7! euro bespaard en risico op een niet werkende chip, probleem is dat die dingen niet net zo netjes knippen als een echte chip, dan heb je kans dat ie soms niet pakt en je geen netwerk hebt.

Hmm nou ik kom vaak in het buitenland en daar zijn die micro sims niet altijd even goed verkrijgbaar, dus heb ik zo een micro sim cutter gekocht en nu heb ik een duitse, belgische, spaanse en turkse simkaart die allemaal goed werken..

Als je het zorgvuldig doet, moet het geen probleem zijn..

simlockvrij 09-06-11 21:04

tsja, ik zou het risico niet willen lopen dat mn sim dr mee ophoud op zaterdagmiddag 17.01 en ik ga net weg ofzo...

remundo7000 09-06-11 21:27

Zolang je niet in de chip op de simkaart knipt, heb je geen probleem. Ik heb zelf ook al diverse simkaarten "behandeld", waaronder twee van Hi, ze doen het allemaal nog.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.