//

Hyves Sim-only

Hyves Sim-only discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben van plan een 2e hands simlock-vrije Iphone 4 te kopen. Ik zou hier graag los, een abonnement bij willen. Nu is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-11, 18:52
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard Hyves Sim-only

Hoi, ik ben van plan een 2e hands simlock-vrije Iphone 4 te kopen. Ik zou hier graag los, een abonnement bij willen. Nu is er bij Hyves Mobile voor 20 euro per maand (eerste 4 maanden 15 euro) 1000 smsjes, 250 belminuten en onbeperkt internet van 384 kbps. Voor 5 euro extra per maand heb je 3,6 mbps. Is 3,6 mbps te doen? aangezien ik nog nooit eerder een internet abonnement heb gehad.

Ik zou graag veel internet willen met relatief weinig belminuten en veel sms'jes, en volgensmij is dit het perfecte abonnement voor onder de 25/30 euro. Wat is jullie mening van Hyves Mobile netwerk? (qua bereik etc)
En is 3,6 mbps goed te doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-11, 17:27
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Standaard

Ik heb zelf ook een 4 gekocht en daar toen Hyves mobile bij genomen. Ik had eerst het abonnement van 30 € in de maand (1e jaar 20 dacht ik) maar toen ik dat eenmaal ontvangen had vond ik het internet veel te traag. Ik heb toen voor 5 euro extra in de maand het snellere internet gepakt en dit bevalt goed. Op de dekking van t-mobile heb ik niks aan te merken alleen valt het signaal in de trein soms even weg maar dit gebeurt bij iedere provider die ik gehad heb.
  #3  
Oud 03-12-11, 01:01
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

hoe is het met de zogenaamde onbeperkt internet data bij hyvesmobiel?
ik kan niets vinden hoeveel data je mag verbruiken daar, of ik kijk verkeerd.
wordt je neit na 1 GB geknepen, net zoals bij t-mobile?
  #4  
Oud 03-12-11, 01:04
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Jobbais ik neem aan dat het gewoon echt onbeperkt internet is. Maar wat bij T-Mobile geloof ik is, is dat nadat je een bepaalde internet hoeveelheid hebt bereikt, je snelheid lager gaat. Geloof van 7.2 naar 3.6 mb/s. Maar je kan ze denk ik voor de zekerheid een mailtje sturen. Veelgestelde vragen - Hyves Mobile, met wie wil jij gratis bellen en sms'en? Zie links boven. Want ik kan het ook niet 1 2 3 vinden, ook niet bij de vragen.
  #5  
Oud 03-12-11, 01:59
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

nah de snelheid bij t-mobile gaat terug naar 64kbit, das dus 8 Kb per seconde, leuk isdn snelheidje dus.
was het maar zo dat het 3.6 mbit was
  #6  
Oud 08-12-11, 15:53
jankeesv jankeesv is offline
• iOS 5.0.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: tiburg
Berichten: 1
Standaard

hmm, tis zeer zeker mogelijk. Op Sim Only Aanbiedingen - Vergelijk Alle Sim Only Abonnementen heb je een handige vergelijkingstool waar je jouw voorkeuren kunt ingeven
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hyves Hoppieee iPad algemeen 3 26-08-10 15:16
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Hyves Emiel Janson iPhone Apps 4 06-05-08 21:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.