//

Op zoek naar prepaid data sim-only

Op zoek naar prepaid data sim-only discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een Nest thermostaat op afstand (via internet) kunnen bedienen. Ik heb ter plaatse geen vaste internetaansluiting en overweeg daarom een Huawei E585 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-11, 09:15
i@nne i@nne is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Unhappy Op zoek naar prepaid data sim-only

Ik wil graag een Nest thermostaat op afstand (via internet) kunnen bedienen. Ik heb ter plaatse geen vaste internetaansluiting en overweeg daarom een Huawei E585 MiFi aan te schaffen i.c.m. een prepaid data sim-only. Kan ik misschien af en toe ook een Wi-Fi iPad gebruiken.

Op internet kom alleen prepaid data kaartjes tegen die voor een bepaalde periode (week, maand) geldig zijn. Mijn probleem is dat ik de MiFi heel onregelmatig ga gebruiken. Ik zoek dus eigenlijk een prepaid sim die, vergelijkbaar met een prepaid belsim, gewoon een bepaalde hoeveelheid data bevat, desnoods met een geldigheidsduur van bijv. een jaar.

Mijn probleem is dat ik zo'n prepaid data sim niet kan vinden. Heeft iemand van jullie misschien de gouden tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-11, 10:56
cvbemmel cvbemmel is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 9
Standaard

Misschien dat je bij Vodafone terecht kunt?

Prepaid Smartphone Simkaart
  #3  
Oud 25-11-11, 11:01
i@nne i@nne is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik ben er inmiddels uit. Welk lekker verstopt allemaal door de ISP's.

Bij de meeste prepaid data sim-only's kun je databundels koopen met een beperkte geldigheidsduur. Daarbuiten kun je ook internetten, maar betaal je de hoofdprijs. Omdat dit voor mij nog altijd goedkoper is dan het aanschaffen van een bundel (ik ga het internet soms een maand bijna niet gebruiken) heb ik mij daar op gericht. Ik heb de prijzen vergeleken van T-mobile, Vodafone en Aldi (KPN netwerk). Daarbij bleek de Aldi het goedkoopst met 29 cent per Mb.
  #4  
Oud 08-12-11, 19:51
JoGu JoGu is offline
• iOS 9.3.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

Wellicht was een duo sim ook een oplossing. Ik verbruik nl mijn internet op de iphone bij lange na niet. Duo sim aangevraagd. Een in mijn mifi en de ander in mijn Iphone... En voilla... "gratis" internet op mijn ipad 32 Wi-Fi. Gratis lees je natuurlijk als... Geen extra kosten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prepaid sim met data Invierno iPhone algemeen 1 10-10-11 19:34
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Sim data overzetten Nokia naar Iphone? DarwinIII iPhone algemeen 5 22-08-10 17:08
Prepaid data uit! matthijzz Odido (T-Mobile) 2 26-05-10 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.