iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Welk abonnement (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/10824-welk-abonnement.html)

Emiel Janson 07-04-08 15:54

Welk abonnement
 
Beste iPhoneclub Leden,

Ik ben aan het einde van mijn KPN contract en mag weer of daar verlengen over naar een ander. Nu wil ik graag een abonnement waar ik zonder enige problemen kan internetten. Liever ook geen datagrens. Nu sms ik zo ongeveer 150 smsjes per maand en belminuten heb ik nooit bij gehouden. Ik denk zo rond de 150 per maand. Nu ben ik op zoek naar een simonly abonnement maar ik zie door de bomen het bos niet meer, iemand die mij kan helpen?

Nikooos 07-04-08 15:57

Het is natuurlijk wel een iphoneforum hier. Misschien kan je hiervoor beter informeren bij een onafhankelijke telefoonwinkel ofzo.. Of hier moeten wat kenners van alle abonnementen zitten zitten..

Emiel Janson 07-04-08 16:11

Ja ik zou denken dat meer mensen met iPhone (eigenlijk juist mensen met iPhone aangezien die het meest schijnen te surfen met de telefoon) gebruik zouden maken van zo een abonnement en mij misschien zo kunnen helpen, zonder een 'onafhankelijke' verkoper.

forum.bericht 07-04-08 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiel Janson (Bericht 94758)
Beste iPhoneclub Leden,

Ik ben aan het einde van mijn KPN contract en mag weer of daar verlengen over naar een ander. Nu wil ik graag een abonnement waar ik zonder enige problemen kan internetten. Liever ook geen datagrens. Nu sms ik zo ongeveer 150 smsjes per maand en belminuten heb ik nooit bij gehouden. Ik denk zo rond de 150 per maand. Nu ben ik op zoek naar een simonly abonnement maar ik zie door de bomen het bos niet meer, iemand die mij kan helpen?

Ik heb een T-Mobile abonnement kost circa 6 euro met 150 minuten en een Web and Walk Abonnement voor 9,95 voor ongelimiteerd Internetten.

Bevalt prima.

GFTU 07-04-08 16:32

Zie mijn post hier.... Bij KPN en vele andere kan je niet internetten en telefoontjes ontvangenb tegelijkertijd en bij t-mobile wel.

T-mobile blijft de beste optie!

Emiel Janson 07-04-08 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GFTU (Bericht 94782)
Zie mijn post hier.... Bij KPN en vele andere kan je niet internetten en telefoontjes ontvangenb tegelijkertijd en bij t-mobile wel.

T-mobile blijft de beste optie!

Oh dat is wel een belangrijk punt, hartelijk dank hiervoor!!!

Emiel Janson 08-04-08 15:20

Is dat internetten een beetje snel van tmobile eigenlijk? Hoelang duurt het bezoeken van google bijvoorbeeld?

ArB 08-04-08 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiel Janson (Bericht 95302)
Is dat internetten een beetje snel van tmobile eigenlijk? Hoelang duurt het bezoeken van google bijvoorbeeld?

Wilde je alle vestigingen bezoeken ? :D

GFTU 08-04-08 17:17

Het is even snel als alle andere providers!
Dus onderling geen verschil, dit komt omdat de iPhone de bottleneck is.

Het is niet snel maar snel genoeg voor:
  • Mail
  • langzaam maar full featured internet
  • RSS doet t geweldig in safari

Maar ff iets googlen in de tram is sowieso relax of het nou lang of kort duurt.... duurt 10 sec ofzo...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.