//

Problemen instellingen prepaid + internet Rabo Mobiel

Problemen instellingen prepaid + internet Rabo Mobiel discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone geeks, Ik heb een probleem met mijn Iphone 3G in combinatie met Rabo Mobiel prepaid + internet, mijn Itunes geeft me elke keer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-01-12, 17:50
henkphone henkphone is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Unhappy Problemen instellingen prepaid + internet Rabo Mobiel

Beste Iphone geeks,

Ik heb een probleem met mijn Iphone 3G in combinatie met Rabo Mobiel prepaid + internet, mijn Itunes geeft me elke keer een zwaar irritante melding dat ik mijn aanbiedersinstellingen moet updaten. Nu hoor ik je al denken 'Ja waarom doe je dat dan niet, ben je van het gezeur af', nou het probleem is dat ik mijn mobiel internet handmatig moet instellen op de Iphone en dat als ik de update er over heen gooi ik niet meer kan internetten , heel raar. Net alsof de update niet van toepassing is op de dienst die ik afneem, heeft iemand enig idee hoe je de melding kan uitschakelen of de aanbieders update kan verwisselen met een custom update met de (voor mijn dienst) juiste instellingen ?

Alvast bedankt,
Henk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
aanbieders instellingen, melding, prepaid internet, probleem, rabo mobiel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN mobiel prepaid internet vraag Riket iPad algemeen 16 19-08-12 11:48
Prepaid Mobiel internet op je Tablet Micro-Sim €7,50 gomo Vodafone 6 29-05-12 15:06
Instellingen Vodafone prepaid mobiel internet Dennisf iPad algemeen 25 28-07-10 22:21
Opzegtermijn Rabo Mobiel Internet superman Overige providers Nederland 2 05-02-10 08:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.