Tele2 iPhone abonnement discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat mijn T-mobile abonnement komende dagen verloopt wil ik graag overstappen naar Tele2 SmartMix 2 jaar. is het verstandig en hebben zij goede service. graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tele2 iPhone abonnement
nadat mijn T-mobile abonnement komende dagen verloopt wil ik graag overstappen naar Tele2 SmartMix 2 jaar.
is het verstandig en hebben zij goede service. graag jullie advies |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
naja service je kan je belminuten + data op de iPhone enkel bijhouden als je telefoon gejailbreaked is (met de apps callcounter en datacounter via Cydia). Bij tele2 zelf heb je niet een belstatus pagina waarop je het kunt bekijken (wel een pagina voor je facturen voor achteraf), je kan eventueel de klantenservice bellen en zij kunnen het voor je nakijken (dit moet je sowieso 1 keer doen om er achter te komen op welke datum jou nieuwe belminuten en data telkens ingaan, deze kan je dan instellen in call- en datacounter).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone | Domino16 | Overige providers Nederland | 1 | 26-08-10 15:19 |
@tele2.nl mail op de iPhone | jantje123 | iPhone algemeen | 23 | 23-04-10 20:38 |
Iphone + Tele2 | pokpokpok | Koopinformatie Nederland | 2 | 01-04-10 16:31 |
Tele2 3G APN settings iPhone 3GS | afrokiwi | iPhone algemeen | 8 | 10-12-09 22:31 |
Tele2/iPhone? | AnnieW | Overige providers Nederland | 2 | 04-05-08 16:17 |
|
|