//

Prepaid sim + data

Prepaid sim + data discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Begin juli kom ik voor een maandje terug naar Nederland, ik woon nl in Australie. Ik breng onze iphones mee en mijn Huawei Mobile broadband ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-12, 08:09
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Standaard Prepaid sim + data

Begin juli kom ik voor een maandje terug naar Nederland, ik woon nl in Australie. Ik breng onze iphones mee en mijn Huawei Mobile broadband modem/router.

Een abbonement heb ik niet nodig. Maar ik kan geen prepaid sim + data vinden in Nederland over het internet, zoals wij dat hier kennen. Heeft iemand een tip voor mij?

Ik kan wel data only pre-paid vinden voor mijn router zover.

Cheers!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-12, 00:42
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Bij Symio kan je abonnement nemen en dit abonnement kan je per maand opzeggen.


Citaat:
Kies hieronder het abonnement dat het beste bij je past. Je kunt jouw sim only naar wens aanvullen met een voordeelbundel voor internet, BlackBerry of SMS. Mocht later blijken dat een andere bundel beter bij jou past, dan kun je dat gewoon per maand aanpassen of opzeggen. Zo simpel is Simyo.
  #3  
Oud 11-03-12, 03:32
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Standaard

Bedankt! Ziet er goed uit. Maar met een abbonnement nemen, worden mijn Australiese identiteits bewijzen niet geaccepteerd. Dus toch liever pre-paid.
Ik kan natuurlijk ook gewoon twee beltegoed only kopen en dan geen internet hebben op mijn iphone maar toch wel handig als je iets will opzoeken als je uit bent.
  #4  
Oud 11-03-12, 10:39
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Maar lukt het ook niet met je creditkaart of gaat het om de adres gegevens? Of kan je familie hier niet een dergelijke kaart voor je kopen?

Kijk dan hier voor een vergelijk in de pre-paid kaarten.


En kijk ook hier.
  #5  
Oud 16-03-12, 22:06
Spartagek Spartagek is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Aldi verkoopt "Medion Mobile"
dag van 100MB á 2.99
maand 250MB á 7.50
maand 750MB á 19.99

Niet voordelig, maar prepaid, en geen IDkaarten nodig
Opwaarderen aan de kassa's van Aldi
  #6  
Oud 11-05-12, 09:39
elPonchis elPonchis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

je kan ben vrij prepaid (Sim only en prepaid bellen met Ben zolang jij wilt) kopen.. 1GB full speed daarna snelheidsverlaging voor 9,99 per maand.. enige is, de internetbundel kan je alleen activeren door het te betalen via iDeal.. dus misschien via een familielid die het voor je wil betalen die jij dan weer contant betaalt?
  #7  
Oud 22-05-12, 11:08
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Standaard

Dit lijkt me nog het beste, Ik had er al naar gekeken maar dacht internet bundel was alleen per abbonment. Ik heb een vriend gevraagd en ik zal het hier laten weten hoe het afloopt. Een iedereen bedankt.
  #8  
Oud 29-06-12, 17:26
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Standaard

Ik zit in Nederland en heb dus vier Ben prepaid kaarten laten kopen door mijn vriend en nu werkt de internet niet op geen van de vier.

Ik zou een SMS moeten krijgen met instellingen: niet gebeurd.
Als ik dan Ben bel wordt ik twee keer doorverwezen naar hun website waar ik stuk loop op:
  • Is de optie Mobiel datanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluithet toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten 'Carrier Settings' te installeren.
Carrier settings? bedoelen ze om de iphone te restoren?



Ben naar Apple geweest hier in Den Haag; ja dat moet je aan Ben vragen, Ben naar T-mobile geweest, die zeggen; ja hebben we vaker gehoord dat het internet bij Ben niet altijd werkt. Bij ons werkt het wel altijd!!!!



Dus nou voor onze 4 iphones bijna 40 euro per sim uitgegeven voor niks denk ik? Ja ik kan bellen en txt en maar geen internet, geen 3G: geen email



Dit zou toch niet mogen mogen? Ik kan al zien dat onze iphone 3x 4S en een 4 niet toelaten om deze stappen te volgen:



  • Bij APN, voer internet.ben (abonnement) of basic.internet.ben.data (prepaid) in.
  • Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
  • Bij Wachtwoord, voer niets in.
  • Keer terug naar het Startscherm.
omdat er geen optie komt om dat address in te voeren zoals vroegere versies van IOS wel toestonden.



Ik zit hier maar 4 weken en wil echt niet nog eens 4x sims to kopen van T-mobile of wie dan ook! Wie kan me op weg helpen?
  #9  
Oud 29-06-12, 17:38
elPonchis elPonchis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Is dit de eerste dag dat je het probeert? Toen ik die bundel voor het eerst had gekocht werkte hij de 2e dag pas, ik denk dat ze die bij hun moesten activeren ofzo..
  #10  
Oud 29-06-12, 17:48
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Standaard

Inderdaad vanochtend aangekomen en uitgeprobeerd. Het zou kunnen dat ik geduld moet hebben maar ik heb al een sms gehad dat de internet bundel is geactiveerd?
Maar ik wacht morgen wel af!
  #11  
Oud 29-06-12, 17:51
elPonchis elPonchis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Ok ja was hier ook hetzelfde werd er ook para van alles uitgeprobeerd enzo en de volgende dag werkte hij gewoon.. Hopelijk werkt hij morgen..
  #12  
Oud 30-06-12, 11:03
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Standaard

Ja drie van vier werken! een dag later zoals elPonchis al verwachtte. Alleen die van mij nog niet!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juni 2012 om 18:08 ----------

ok alle vieren werken! bedankt voor alle help hier!
  #13  
Oud 24-08-12, 12:05
Sunnydutch Sunnydutch is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 6
Standaard

@ JCates.

Ik ga binnenkort ook een maandje naar nederland, heb ook een Iphone4..DO you recommend BEN prepaid?
  #14  
Oud 24-08-12, 15:14
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Standaard

Jazeker, maar: je moet wel in Nederland blijven om het internet werkende te houden. SMS en telefonie werken alleen in het buitenland na een 20 Euro update, nadat je de sim besteld hebt. Ook als je van de Ben vrij naar het buitenland wil bellen moet je je telefoon opwaarderen met 20 euro. Je kan alleen met ideal (interet banking) betalen wat bij mij door verschillende familie leden steeds is gedaan. ook werkte het internet pas 24 uur nadat het "beschikbaar" was.

Maar anders dan dat werkte mijn iPhone 4 een maand lang zoals ik in Australie kende. O ja! voor ik het vergeet!!!! Ben vrij was toen nog niet beschikbaar als een kleinere sim kaart. Ik had een tang besteld door ebay voor een paar dollar uit China, meegenomen en zonder moeite de Ben vrij normale sim kaart geknipt voor de Iphone 4.

Ik hoop dat deze informatie voldoet!
  #15  
Oud 08-09-12, 08:40
Sunnydutch Sunnydutch is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 6
Standaard

Thanks...much appriciated!
  #16  
Oud 30-10-12, 23:15
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

kan ik die ben prepaid sim kaarten alleen per post bestellen of kan ik die ook ergens kopen?
  #17  
Oud 05-11-12, 01:53
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Standaard

ik ben al weer weg uit nederland. Toen was dat zo, of het nog is weet ik niet.
  #18  
Oud 02-01-13, 20:18
JBLdeGroot JBLdeGroot is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard Australië

Hi,
Ik begreep dat je in Australië woont. wij gaan daar een tijdje rondreizen in zuid Australië en Tasmanie. Is er een provider met een goede dekking en een aantrekkelijk aanbod om een tijdje mijn iPhone en iPad te kunnen gebruiken? Iets van prepaid of tijdelijk sim only dus.
Bedankt alvast!
  #19  
Oud 03-01-13, 04:24
Sunnydutch Sunnydutch is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 6
Standaard

Hallo mijnheer de Groot,

Ik zie dat je een Iphone 5 hebt. Moet eerlijk zeggen dat ik daar weer geen ervaring mee heb. Er zijn diverse simkaarten te koop met prepaid. Ik kan dus niet zeggen of die te koop zijn voor een Iphone 5.
Ikzelf heb een abonnement op mijn phone...en dus geen ervaring met prepaid. Ik zal eens googlen en kom dan bij je terug

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 12:45 ----------

Ik zie mensen praten over Optus en Vodafone....
Misschien kan mijnheer Cates hier beter antwoord op geven

sorry
  #20  
Oud 03-01-13, 10:21
JBLdeGroot JBLdeGroot is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Smile

Dank je wel in ieder geval!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prepaid data sim voor de iPad Harley4 iPad algemeen 11 09-03-12 09:54
Prepaid data in Griekenland Robert1012 iPad algemeen 0 27-12-11 18:05
Op zoek naar prepaid data sim-only i@nne Overige providers Nederland 3 08-12-11 20:51
Prepaid sim met data Invierno iPhone algemeen 1 10-10-11 20:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.