//

Ziggo slecht verbinding

Ziggo slecht verbinding discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, sinds een weekje is de verbinding van ziggo waanzinnig gedaald, mijn router staat op de bg en mijn ps3 op de zolder, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-12, 22:00
phantomcraft phantomcraft is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Privè
Berichten: 10
Standaard Ziggo slecht verbinding

Hallo mensen, sinds een weekje is de verbinding van ziggo waanzinnig gedaald, mijn router staat op de bg en mijn ps3 op de zolder, ik heb een gevoel dat het door de afstand komt? Ik kan niet op het psn inloggen en de verbinding is ongeveer 26% volgens de psn. Iemand een idee dit te verbeteren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-12, 01:10
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Signaal versterker of flink sterke Wi-Fi router ertussen zetten. Doet die het beneden prima?
  #3  
Oud 26-06-12, 02:04
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Mogelijk is er een apparaat die in de buurt de boel stoort waardoor je verbinding slechter is geworden. kies op je router een ander kanaal en test opnieuw. Je kunt ook een andere router overwegen zoals de 300N of de TP 300, deze hebben een grotere ontvanst. De TP is 40 euro. Je kunt ook je router verplaatsen als het kan ergens meer centraal in je huis. Nog een laatste optie is power netwerk kastjes kopen, deze zijn 70 euro en geven een goed 100 megabit netwerk door via je stroomkabels. Ik heb die laatste oplossing in grote huizen waar geen goede Wi-Fi te halen is of monumenten panden waar geen kabels in de muur mogen.
  #4  
Oud 26-06-12, 09:05
phantomcraft phantomcraft is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Privè
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Signaal versterker of flink sterke Wi-Fi router ertussen zetten. Doet die het beneden prima?
Beneden hadden we er ook wel problemen mee maar nu gaat het wel wat beter, en bedoel je met een sognaal versterker zo een repeater? Daar zat ik ook al aan te denken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 juni 2012 om 07:08 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark Bekijk bericht
Mogelijk is er een apparaat die in de buurt de boel stoort waardoor je verbinding slechter is geworden. kies op je router een ander kanaal en test opnieuw. Je kunt ook een andere router overwegen zoals de 300N of de TP 300, deze hebben een grotere ontvanst. De TP is 40 euro. Je kunt ook je router verplaatsen als het kan ergens meer centraal in je huis. Nog een laatste optie is power netwerk kastjes kopen, deze zijn 70 euro en geven een goed 100 megabit netwerk door via je stroomkabels. Ik heb die laatste oplossing in grote huizen waar geen goede Wi-Fi te halen is of monumenten panden waar geen kabels in de muur mogen.
Ik denk dat ik toch voor een repeater ga, heb je daar ervaring mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 maakt geen verbinding met Wi-Fi van Ziggo basvandepas Wi-Fi 27 23-02-14 10:19
Ziggo probleem richardtiben iPad algemeen 4 16-09-11 00:26
bluetooth verbinding slecht mlc1 iPhone accessoires en onderdelen 3 03-06-11 14:22
Ziggo en email ajongebreur iPad algemeen 4 29-12-10 17:36
Windows: verbinding Itunes-Iphone slecht kargamel iTunes 5 12-04-10 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.