//

SMS komt niet aan bij bepaalde nummers?

SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleem waarvan ik denk dat het door de iPhone komt. Wanneer ik mijn SIM kaart in mijn oude Nokia N73 stop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-07, 00:32
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard SMS komt niet aan bij bepaalde nummers?

Ik heb een vreemd probleem waarvan ik denk dat het door de iPhone komt. Wanneer ik mijn SIM kaart in mijn oude Nokia N73 stop en een bepaald persoon een SMS'je stuur dan komt deze natuurlijk gewoon aan.

Wanneer ik dan dezelfde SIM kaart in mijn iPhone doe en diezelfde persoon weer een SMS'je stuur, komt deze gewoon niet aan. Heb een tijd gewacht maar naar een paar minuten, uren en zelfs dagen komt hij gewoon niet aan. Heb het wel iets van 10 keer geprobeerd maar geen succes.

Als ik die persoon bel gaat de telefoon wel gewoon over en ik krijg ook gewoon verbinding. Dit heb ik tot nu toe al met drie verschillende personen meegemaakt en het is wel een vervelend probleem.

Iemand die dit ook heeft? Of misschien een oplossing hiervoor heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-07, 01:19
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

ik heb het maar niet met alle nummers
het is echt heel vaag, ik stuurde 1 sms die kwam aan, alle smsjes die ik daarna probeerde te stuuren krijg ik een error
maar naar andere nummers lukt het gewoon
HEEEL vaag
weet ook niet wat het probleem is of hoe ik het moet oplossen
oh ja als ik via de tmobile website een sms stuur naar dat ene nummer dan komt het smsje wel aan
  #3  
Oud 23-10-07, 13:06
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Dat heb ik precies hetzelfde. Het zijn echt maar 3 nummers uit m'n gehele database. Ik krijg ook geen error, ik hoor gewoon dat geluidje en het smsje verschuift naar de conversatie. Alleen bereikt hij nooit zijn doel...
  #4  
Oud 29-10-07, 22:42
jamadoo jamadoo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard SMS problemen

Heren,

Dit is een bekend probleem en zeer afhankelijk van je provider!! Zit zelf bij kpn en ik kan wel altijd goed verzenden. Maar.. sommige berichten waaronder het "You have new voicemail" bericht van kpn zelf, zie ik niet in de inbox terug. Knap irritant ja.
Heb met KPN klantenservice gesproken en die bevestigen dat de berichten wel naar mijn iphone worden verstuurd EN dat telefoon ook een "received OK" terugstuurt naar de sms-c van KPN. Kortom de berichten staan wel OK op je telefoon maar worden domweg niet getoond in de inbox...

Tot zo ver, ben d'r nog niet klaar mee...
  #5  
Oud 30-10-07, 16:37
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

klopt en is vooralsnog niets aan te doen... helaas het gaat idd om voicemailsms-jes enzo (alphanumerische sms) flash sms-jes komen inmiddels met 1.1.1 wel aan (tan codes enzo) kan ook dat die flash zijn en die andere alphanumerische maarja er is ieg nog niets aan te doen... ff wachtten op de volgende fw updat, de duitse iphone komt bijna uit en in duitsland gebruiken ze ook veel flash & alphanumerische sms... dus let's see.
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sms naar 1 specifieke gebruiker komt niet aan Jean72 Overige providers Nederland 1 15-10-10 18:16
Windows: Bepaalde nummers verschijnen niet op iPhone Stevo iTunes 4 13-01-10 21:17
SMS niet verzonden, komt toch aan? Sli iPhone algemeen 3 24-10-09 14:14
sms error naar bepaalde nummers mkrve iPhone algemeen 0 21-08-08 12:20
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar kasperlannoo iPhone Apps 3 13-05-08 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.