iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Beltegoed wordt automatisch afgeschreven HI (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/12290-beltegoed-wordt-automatisch-afgeschreven-hi.html)

borgqueenx 03-05-08 14:19

Beltegoed wordt automatisch afgeschreven HI
 
Ja grample, ik heb gezocht.
Ik kom bij pagina's waar ik zie dat ik bij instellingen > Netwerk > edge dit kan aanpassen.
Maar dit is het probleem.
Er staat geen EDGE optie onder netwerk.
En ik heb net voor 10 euro een oneindig internet abonnement genomen bij Hi, maar er gaat wel beltegoed af als ik het weer controleer...
bij het netwerk is overigens NL KPN gevonden...

Kan iemand me hierbij helpen?

ironmanixs 03-05-08 14:30

Ga naar Settings, General, Reset en selecteer Reset Network Settings

Hierna verschijnt de EDGE setting wel onder Settings, General, Network.

Fresh 03-05-08 14:31

Je eigen sim zit toch wel in de iPhone, he? Anders zie je de EDGE optie inderdaad niet.

borgqueenx 03-05-08 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ironmanixs (Bericht 107145)
Ga naar Settings, General, Reset en selecteer Reset Network Settings

Hierna verschijnt de EDGE setting wel onder Settings, General, Network.

ok nu voel ik me ***, er staat netwerk onder settings, maar idd ook bij general.
Ik had niet verwacht dat ik daar moest kijken.
Bedankt, maar meteen een volgend probleem:

Ik heb bij Hi een oneindig internet abonnement genomen voor 10 euro per maand.
Alleen gaat op de een of andere manier mijn beltegoed langzaam omlaag, hoe kan dat?(dataroaming is uit)of kan deze aan bij het abonnement?

ironmanixs 03-05-08 14:51

Geen idee, misschien verstandig om even na te vragen bij KPN of je data abonnement al actief is.

Dataroaming:OFF zorgt er alleen voor dat wanneer je in het buitenland bent je geen gebruik kunt maken van GPRS/EDGE vandaar 'roaming'.

Grample 03-05-08 14:55

Beltegoed wordt automatisch afgeschreven

Heb ik gelijk of niet als ik voor de zoveelste keer zeg dat je niet of niet goed genoeg gebruik maakt van de zoekfunctie ?

Dit keer sluit ik je thread niet en voeg ik deze samen met die oude maar ik heb je al gewaarschuwd, als je zo door gaat krijg je een tijdelijk ban !

ironmanixs 03-05-08 14:57

Daar heeft Grample natuurlijk wel een punt ;)

borgqueenx 03-05-08 15:05

how the drol weet jij dat allemaal te vinden?
je bent een levende kaart...
ik HEB gezocht!!!

Yaratje 15-04-10 23:20

Iemand enig idee?
Ik heb hetzelfde probleem.
Er wordt gewoon beltegoed afgeschreven zonder dat ik ook maar sms of bel.
GPRS staat uitgeschakeld via BossPref dus daar kan het niet aan liggen.

Ik hoor het graag! Ik heb geen zin om steeds weer nieuw beltegoed te halen zonder dat ik er gebruik van maak. Of moet ik overstappen op Vodafone o.i.d.?

rico1965 29-04-10 21:13

Ik heb dit probleem ook gehad met een prepaid kaart van T mobile. Via provider konden ze me niet helpen. Ook op dit forum is het moeilijk zoeken. Maar de oplossing staat er bij: op je iphone via internet gaan naar Disable EDGE/3G data on iPhone - iphonenodata.com - for free en bestandje downloaden (Disable EDGE/3G.) probleem opgelost. Nu kan je alleen via Wi-Fi op internet. op het moment dat je via 3g of gprs of edge internet data wil laden geeft hij aan dat dit niet kan. Prima oplossing nu blijft mijn beltegoed er in iedergeval op staan en gaat deze niet verloren aan ongevraagd dataverkeer. suc6


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.