//

Mobiele dataverbruik extreem?

Mobiele dataverbruik extreem? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn moeder heeft een iphone en sinds kort ook een kleine internetbundel daarbij van ben. Nu heeft zij op een dag extreem veel internet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-12, 18:22
Laurria Laurria is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard Mobiele dataverbruik extreem?

Hallo,

Mijn moeder heeft een iphone en sinds kort ook een kleine internetbundel daarbij van ben. Nu heeft zij op een dag extreem veel internet verbruikt, zeker voor iemand die beperkt verstand heeft van een iphone en internet. Het gaat om meer dan 1200 mb en het loopt nog steeds op. Inmiddels hebben we de mobiele data op de iphone uitgezet.
Het punt is echter dat de iphone zelf aangeeft 30mb verstuurd te hebben en 129 mb te hebben ontvangen, als ik kijk bij mobiel verbruik. Dit zou toch een redelijk beeld moeten geven, mag ik aannemen?
Ze heeft een iphone 3gs, niet gejailbreakt met 5.0.1.

Ik weet dat er al veel topics over zijn, maar ik kan nergens echt een duidelijk antwoord in vinden. Het vreemde is ook dat ze niets anders heeft gedaan vandaag dan de afgelopen 2 weken dat ze ook mobiele data aan had staan. Geen nieuwe apps, geen andere instellingen, niets. Vandaar mijn vraag. Hopelijk kan iemand me helpen? We worden wanhopig, want de rekeningen lopen aanzienlijk op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-12, 10:49
rojoz rojoz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard

Hoi Laurria,

ik ben hier helemaal nieuw op dit forum en kamp met hetzelfde probleem. Al veel over gelezen op dit forum maar weet niet hoe dit te voorkomen. Gelukkig had ik hem op Wi-Fi staan maar dan nog zonder iets te doen echt megaverbruik.

http://i1262.photobucket.com/albums/...ps6516daf6.png

wie kan mij vertellen hoe ik dit kan voorkomen en wat hieraan te doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreem dataverbruik na paar minuten surfen?! Maaike_20 iPhone algemeen 6 26-08-12 23:02
Dataverbruik door Push EXTREEM - Hoe werkt push eigenlijk? BrutusNLD iPhone algemeen 4 13-08-12 14:21
Extreem dataverbruik Apriltal iPhone algemeen 6 20-03-12 13:44
T-Mobile wil i-abonnementen veelverbruikers omzetten na extreem dataverbruik angelito Odido (T-Mobile) 62 15-12-11 10:45
Gegevens mobiele netwerk en dataverbruik vraagje kthnxbainao iPhone algemeen 4 02-10-10 09:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.