//

Nieuwe abonnement bij Tele2, maar iPhone toont nog steeds oude provider

Nieuwe abonnement bij Tele2, maar iPhone toont nog steeds oude provider discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik een nieuw abonnement bij Tele2. Mijn iPhone 4 heb ik 2 jaar geleden bij een abonnement van T-Mobile gekregen, dit was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-12, 13:34
iPhone4Robin iPhone4Robin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 21
Standaard Nieuwe abonnement bij Tele2, maar iPhone toont nog steeds oude provider

Sinds vandaag heb ik een nieuw abonnement bij Tele2. Mijn iPhone 4 heb ik 2 jaar geleden bij een abonnement van T-Mobile gekregen, dit was dus een iPhone met simlock.
Vandaag deed ik de simkaart in mijn iPhone, om te kijken of hij zou werken in mijn iPhone met simlock. Hij werkte direct, heb de instructies opgevolgd die T-Mobile vorig jaar ergens gaf om je telefoon simlockvrij te maken.
Het probleem echter is nu dat er nog steeds linksboven in beeld staat dat ik op het netwerk van T-mobile zit, terwijl ik op het netwerk van tele2 zit.
Ik heb al via iTunes een herstel gedaan, maar dit had geen resultaat. En een carrier update krijg ik niet via iTunes (dat zou automatisch moeten gebeuren).

Iemand enig idee? Alvast bedankt!

Robin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-12, 14:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone4Robin Bekijk bericht
Het probleem echter is nu dat er nog steeds linksboven in beeld staat dat ik op het netwerk van T-mobile zit, terwijl ik op het netwerk van tele2 zit.
Tele2 heeft in Nederland geen eigen mobiel netwerk. Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Dus, de netwerk indicatie die jij ziet is correct.

Tele2 - Wikipedia

http://webwereld.nl/nieuws/55562/tel...-t-mobile.html
  #3  
Oud 17-09-12, 14:42
iPhone4Robin iPhone4Robin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 21
Standaard

Bedankt! Ik kwam het zojuist ook tegen op google
Ik dacht dat mijn telefoon niet goed simlockvrij gemaakt was
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tele2 iPhone abonnement Poblaw Overige providers Nederland 1 22-05-12 15:45
2e iPhone 4S ontvangen: Nu beter, maar nog steeds gelig... suijkerwerk iPhone algemeen 35 09-11-11 22:41
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook henkie73 iPhone algemeen 4 23-04-11 23:36
iPhone: iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds N33D Jailbreak 2 04-02-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.