//

Email instellen tele2 op de iphone 5

Email instellen tele2 op de iphone 5 discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie kan mij helpen. Ik heb de Iphone 5 en wil een tele 2 email account instellen. Hij geeft steeds meldingen van kan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-12, 09:24
quasupe quasupe is offline
• iOS 6.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard Email instellen tele2 op de iphone 5

Hallo,

Wie kan mij helpen. Ik heb de Iphone 5 en wil een tele 2 email account instellen. Hij geeft steeds meldingen van kan de pop server niet vinden of smtp server.

pop.tele2.nl poort 110
smtp.tele2.nl poort 587

WW is goed, gebruikersnaam is goed.
Ik weet het niet meer en zou graag hulp willen.

Gmail account doet het
Mijn werkmail ( exchange ) doet het.

Wie oh wie heeft de oplossing?
PS tele 2 ook gebeld, maar die ondersteunen niet het instellen van een telefoon ( pff )
alvast bedankt voor hulp/reactie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-12, 10:01
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Tele2 ondersteunt het niet, maar ze hebben wel een hele handige site waarbij je stap voor stap geholpen wordt bij het instellen: toestelhulp
  #3  
Oud 03-10-12, 11:53
quasupe quasupe is offline
• iOS 6.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Dank voor je reactie, deze heb ik inderdaad al gebruikt ( geen hulp voor Iphone 5 nog. en er staat niet vermeld welke poort en welke host ik moet gebruiken. Maar oke deze weet ik ( zie mijn beschrijving boven )) en mijn mail heeft het altijd gedaan op mijn iphone 3GS

*EDIT, inmiddels gelukt. Deze kan worden gesloten. Overal wordt er vermeld dat je NIET bij uitgaande post je gebruikersnaam en WW moet invullen. wel dus....

greetz Quasupe

Laatst gewijzigd door quasupe; 03-10-12 om 19:39.
  #4  
Oud 28-03-13, 00:54
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quasupe Bekijk bericht
Hallo,

Wie kan mij helpen. Ik heb de Iphone 5 en wil een tele 2 email account instellen. Hij geeft steeds meldingen van kan de pop server niet vinden of smtp server.

pop.tele2.nl poort 110
smtp.tele2.nl poort 587

WW is goed, gebruikersnaam is goed.
Ik weet het niet meer en zou graag hulp willen.

Gmail account doet het
Mijn werkmail ( exchange ) doet het.

Wie oh wie heeft de oplossing?
PS tele 2 ook gebeld, maar die ondersteunen niet het instellen van een telefoon ( pff )
alvast bedankt voor hulp/reactie
Bij gebruikersnaam je hele email adres invullen
  #5  
Oud 26-05-14, 12:56
yettie yettie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard

hey,

ik heb hetzelfde probleem. Tele2 zegt dat mijn instellingen kloppen en dat verdere problemen met mijn mail niet bij hun ondersteuning hoort.

Ik heb mijn mail accounts (hotmail en UPCmail) al opnieuw ingesteld, maar ik krijg maar geen verbinding met tele2 (mijn provider en dus uitgaande mail server)

Ik heb zelfs smtp.live.com geprobeerd maar ook deze werkt niet. Met mijn hotmail heb ik geen problemen.

Iemand een oplossing??
  #6  
Oud 16-11-14, 14:52
bvanderhorn bvanderhorn is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

Weet je zeker dat je een Tele2 account hebt en geen Versatel of Zonnet account.
Ik heb een versatel account van Tele2 en dat werkt wel. Op de plaats waar je Tele2 hebt staan moet in dat geval versatel staan
  #7  
Oud 16-11-14, 16:44
yettie yettie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de tip maar ik ben hier al bijna 2 jaar mee aan het stoeien.

Ik heb een Tele2 abonnement, ik ben daar sinds 2 jaar klant. Ik heb dus ook geen versatel account want mijn mail is van upc en niet Tele2.

Het is me nu weer gelukt op de een of andere manier om via 3G te mailen, maar vanaf de Wi-Fi thuis (een upc verbinding tenslotte) lukt me niet.

Als ik thuis wil mailen vanaf mijn telefoon moet ik de Wi-Fi uitzetten en via 3G mailen. Ik heb me er maar bij neergelegd ;-)
  #8  
Oud 16-11-14, 19:16
bvanderhorn bvanderhorn is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

In dat geval zul je bij instellingen het volgende moeten gebruiken:

pop3.upc.nl
smtp.upc.nl

Ik heb bij het aanmaken van het Tele2-versatel account geen poortnummers ingevuld, maar dit aan het programma overgelaten omdat bij mij poort 110 en 587 niet goed werkten.
Na een paar keer verwijderen en opnieuw proberen had ik opeens een goed contact met met 995 en 25.
  #9  
Oud 16-11-14, 19:29
yettie yettie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard

Het is upcmail.nl niet upc.nl....staat in ieder geval op de site van UPC dus ik ga er even vanuit dat zij de juiste informatie verstrekken.

Ik heb al verschillende serverpoorten geprobeerd. Soms werkt het even en dan opeens niet meer en dan maakt het ook niet meer uit welke serverpoort ik kies
  #10  
Oud 14-01-15, 03:08
Marki3 Marki3 is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 39
Standaard

Poorten moet je gewoon standaard laten staan. Als je via Wi-Fi werkt heb je de smtp nodig van de provider van die Wi-Fi. Als je 3G of 4G gebruikt heb je de smtp van je telecomprovider nodig. Als je dus de Tele2 instellingen gebruikt mòeten die werken met Wi-Fi uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tele2 email pop instellingen koentjes iPhone algemeen 24 21-02-12 16:55
Email instelling Versatel/Tele2 bertuss Overige providers Nederland 6 16-05-11 11:25
Email van tele2 werkt niet johnvandenhooff iPhone algemeen 0 11-04-10 22:33
email instellen op iphone 3gs (live.nl) Gabriel Antonyo Archief 3 10-08-09 20:05
email instellen MisterM24 iPhone algemeen 8 09-01-09 01:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.