//

Internet probleem via simpel.nl

Internet probleem via simpel.nl discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zoon gebruikt sinds kort mijn oude iPhone 3GS. We hebben een simpel abo afgesloten zodat hij kan bellen, sms-en en internetten. Bellen en sms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-12, 11:39
dlobel's schermafbeelding
dlobel dlobel is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Angry Internet probleem via simpel.nl

Mijn zoon gebruikt sinds kort mijn oude iPhone 3GS. We hebben een simpel abo afgesloten zodat hij kan bellen, sms-en en internetten. Bellen en sms gaat goed maar internet krijg ik niet aan de praat.

Ik heb last van het probleem waar veel mensen last van hebben. Het was voorheen een t-mobile toestel, de simlock is er wel af. Maar je hebt geen mogelijkheid om de mobiele data aan te passen en dus een andere APN in te vullen. Ik heb de sim swap methode gedaan met een KPN kaart en de APN aangepast voor simpel. Maar dat werkt niet. Ik heb ook het simpel APN profiel gedownload van unlockit maar deze werkt ook niet.

Ik heb al 5 keer aan de lijn gehangen met de simpel helpdesk en die komen er ook niet uit.

Wat echt apart is, is dat als ik mijn t-mobile abbo in de 3gs stop internet direct werkt, zelfs als de APN op Simpel staat. Ook als ik de KPN sim in de 3GS doe werkt internet.

kortom het lijkt erop dat de APN instellingen genegeerd worden en dat de instellingen van de sim bepalend zijn.

Ik kom er niet meer uit, terwijl het abonnement al fijn een maand loopt.

Wie kan mij aub helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apn, internet, iphone, probleem, simpel.nl



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile MJJ Odido (T-Mobile) 13 01-06-12 12:28
Simpel internet settings met IOS 5.0 patricos Overige providers Nederland 1 08-01-12 16:41
Internet (simpel) op iPhone 3GS HeavenlyBlue iPhone algemeen 0 06-01-12 23:56
Mobiel internet via Simpel van KPN smart_golfie KPN 55 06-09-11 22:34
Mobiel internet Simpel via T-mobile Drinkyoghurt Overige providers Nederland 12 10-05-11 00:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.