//

Goedkoopste maandlasten

Goedkoopste maandlasten discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Echt super dat jullie hier eventjes naar willen kijken. Ik ben al een aantal dagen op het internet aan het kijken maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-12, 22:48
stijnjasper stijnjasper is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 131
Stuur een bericht via MSN naar stijnjasper
Arrow Goedkoopste maandlasten

Hallo mensen,

Echt super dat jullie hier eventjes naar willen kijken. Ik ben al een aantal dagen op het internet aan het kijken maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

Ik kan mijn abonnement bij T-mobile vroegtijdig verlengen. Nu zou ik graag een iPhone 5 willen maar daarvoor moet je altijd meer dan 30 euro per maand betalen. Ik vind dat belachelijk.

Wat is voor mij nu de beste keuze? Ik heb rondgekeken maar alle goede abonnementen hebben een actie van; eerste 6 maanden 50% korting of zo.

Ik heb nu een i150 abonnement van T-mobile en daar ben ik zeer tevreden over. Zou ik dat anders door kunnen laten lopen en via marktplaats een iPhone 5 regelen?

Echt top als jullie even willen reageren. Ik kom er zelf niet meer uit namelijk.

Hartelijke groeten,

Stijn Jasper

edit: Ik ben een student, misschien helpt dat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-12, 23:38
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

De boel is nu eenmaal belachelijk duur geworden.
Daar doe je weinig aan.

Je enige optie is i.d.d. je abbo laten doorlopen, en daarbij een losse iPhone voordelig zien te scoren.

Maar of je daar uiteindelijk veel voordeel zal halen?
  #3  
Oud 04-10-12, 10:44
stijnjasper stijnjasper is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 131
Stuur een bericht via MSN naar stijnjasper
Standaard

Dikke bedankt voor je reactie. Ik weet dat abonnement topics niet de meest interessante zijn.

Ik zal nog eens een rekensommetje moeten maken. Maar ik betaal liever iets in een keer af als ik een beetje centjes heb dan dat ik twee jaar lang hoge maandlasten heb.

Ik zag wel een mooie aanbieding bij Ben: Linkje dan zou ik dus, met regelmatig internet en geen extra sms bundel op € 16,25 per maand uitkomen maar moet ik wel van mijn T-mobile abonnement afstappen.

Iemand nog ervaringen met andere sim only providers?/
  #4  
Oud 04-10-12, 13:19
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Je oude abonnement laten doorlopen is nooit de voordeligste keuze. Zelfs als je een abonnement met onbeperkt internet hebt moet je wel bedenken dat je tegenwoordig hogere snelheden krijgt bij nieuwe abonnementen en dat je een toestel afbetaalt dat al is betaald. Behalve als je heel veel internet gebruikt kun je beter overstappen.

Sim-only bij een goedkope aanbieder met een losse iPhone blijft echt het voordeligst. Ben, Simyo of Tele2 zijn de voordeligste keuzes. Simyo is het goedkoopst en Tele2 heeft de hoogste internetsnelheden (vanaf 7,2Mbps) en geen aansluitkosten. Ben heeft als nadeel dat je meteen een 2 jarig contract afsluit bij de goedkoopste tarieven.
  #5  
Oud 05-10-12, 02:43
Jacob123 Jacob123 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean Bekijk bericht
Simyo is het goedkoopst en Tele2 heeft de hoogste internetsnelheden (vanaf 7,2Mbps) en geen aansluitkosten.
Tele2 limiteert de downloadsnelheid niet, maar het is wel T-Mobile netwerk. De "totale" snelheidservaring op je telefoon zal waarschijnlijk hoger zijn bij Simyo, die download weliswaar limiteert tot 2,0Mbps, maar over het algemeen een veel lagere ping (reactiesnelheid) heeft op het KPN netwerk. Dit effect wordt nog sterker als je je mobieltje in beweging gebruikt (bijvoorbeeld in auto of trein).
Dit waren tenminste mijn bevindingen bij een vergelijking van *bliep (ook T-Mobile) en Simyo (KPN).
  #6  
Oud 05-10-12, 08:56
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob123 Bekijk bericht
Tele2 limiteert de downloadsnelheid niet, maar het is wel T-Mobile netwerk. De "totale" snelheidservaring op je telefoon zal waarschijnlijk hoger zijn bij Simyo, die download weliswaar limiteert tot 2,0Mbps, maar over het algemeen een veel lagere ping (reactiesnelheid) heeft op het KPN netwerk. Dit effect wordt nog sterker als je je mobieltje in beweging gebruikt (bijvoorbeeld in auto of trein).
Dit waren tenminste mijn bevindingen bij een vergelijking van *bliep (ook T-Mobile) en Simyo (KPN).

Bedankt voor deze nuttige informatie.
  #7  
Oud 21-02-13, 23:46
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Bij Vodafoon in Groningen zag ik de volgende aanbieding

Sim-only
225 min
onbeperkt sms-en
500 MB databundel

Prijs: €15,00/mnd
  #8  
Oud 20-03-13, 14:48
Chleuh Chleuh is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard

Telfort!
Telfort - Voordeel op mobiele telefoons, sim only en prepaid - Home
  #9  
Oud 21-03-13, 12:35
Guest-20191128132130
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben zelf ook opzoek naar een sim only abbonement en kwam nu uit bij Hollands nieuwe

nu door de korting zeer goedkoop en 14.4 mbps
Sim Only | hollandsnieuwe altijd een laag tarief

Telfort moet je extra betalen voor 7.2 (1.50 per maand)

--Edit--
Damn deze valt voor mij al af deze gebruikt het Vodafone netwerk en hier heb ik amper 3g verbinding (omgeving Venlo, Limburg)
  #10  
Oud 21-03-13, 13:54
Chleuh Chleuh is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard

alleen 500mp.... en ja slechte bereik.. dus ik denk dat ik voor telfort ga...... alleen moet ik eerst mijn iphone 4s (uit norwegen) simlock vrij maken....
Reageren

Labels
iphone 5, minste maandlasten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoopste iPad abbonement. Robin026 Koopinformatie Nederland 7 19-12-10 21:19
Goedkoopste iPhone 4 abbo jooordiii Overige providers Nederland 1 24-07-10 18:27
Goedkoopste iPone abonnement Dutchskill Koopinformatie Nederland 1 18-05-10 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.