//

Provider kiezen

Provider kiezen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben nieuw hier op dit forum en heb al aardig wat topics doorgenomen, heb sinds kort een Iphone en zoek nu een provider ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-08, 15:45
Seinoork Seinoork is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Question Provider kiezen

Hoi,

ik ben nieuw hier op dit forum en heb al aardig wat topics doorgenomen, heb sinds kort een Iphone en zoek nu een provider alleen kan nu niet echt achterhalen wat een goede provider is. Lees veel tegenstrijdige berichten waardoor het lastig wordt. Ik denk zelf om een sim only + surf&mail van KPN. Graag hoor ik van jullie. Mocht deze topic al ergens anders staan zou ik graag de link willen weten!

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-08, 18:33
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

Opzich geinig, heb ik van de week ook besteld maar tot nu toe werkt me GPRS helemaal niet meer sinds ik surf & mail totaal heb.
  #3  
Oud 10-05-08, 20:42
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seinoork Bekijk bericht
Hoi,

ik ben nieuw hier op dit forum en heb al aardig wat topics doorgenomen, heb sinds kort een Iphone en zoek nu een provider alleen kan nu niet echt achterhalen wat een goede provider is. Lees veel tegenstrijdige berichten waardoor het lastig wordt. Ik denk zelf om een sim only + surf&mail van KPN. Graag hoor ik van jullie. Mocht deze topic al ergens anders staan zou ik graag de link willen weten!

Alvast bedankt
bij kpn surf en mail schijnen ze problemen te hebben met gprs aan de praat te krijgen.
Bij telfort schijnt het te werken, ik heb dus ook vandaag surf en mail sim-only van telfort gekocht.
hopen maar, ik laat jullie woensdag wel horen of het werkt, dan komen ze hem bezorgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: welke kiezen? LeOke Overige providers België 14 07-01-11 17:50
Betaalwijze kiezen. HELP Giezels iPhone Apps 1 17-08-10 21:45
Provider kiezen [Prepaid] oentje13 iPhone algemeen 7 17-12-09 17:34
iPhone 3G: Carrier kiezen MellyVille Unlock 2 26-11-08 07:00
welke kiezen? joeri-89 iPhone algemeen 18 08-06-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:54.