//

Mobiel internet Simpel + iPhone 3GS

Mobiel internet Simpel + iPhone 3GS discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben overgestapt op een sim-only abbo van Simpel (but come on, everybody makes wrong decisions in their lifes). Ja mensen, was ik hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-12, 22:33
ghermse ghermse is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Question Mobiel internet Simpel + iPhone 3GS

Hallo,

Ik ben overgestapt op een sim-only abbo van Simpel (but come on, everybody makes wrong decisions in their lifes). Ja mensen, was ik hier maar nooit aan begonnen.
Ik heb dus ook een 500MB internetbundel, echter is dit met geen mogelijkheid werkend te krijgen op mijn iPhone 3GS (iOS 6).

Wat heb ik al geprobeerd:
- Via Unlockit - APN Changer for your iPhone een simpel (en ook t-mobile geprobeerd), een APN profiel importeren, dit is gelukt! Echter werkt mijn internet nog niet.
- Via de site van Simpel instellingen overzetten, dit werkt ook niet omdat de handleiding gebasseerd is op iOS 4
- Via iPhone-configuratieprogramma voor Windows, instellingen invoeren en importeren, dit lukt mij ook niet.
- De klantenservice van Simpel kan mij ook niet verder helpen (volgens mij bellen die nog met een Swing of misschien al wel met een 3310).

Ik heb geen idee hoe ik hier internet op moet krijgen, net als vele iPhone bezitters met mij.
Ook de BelCompany en The Phone House heb ik gevraagd, die zijn een half uur bezig geweest. Maar ook zonder resultaat.

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gs, internet, simpel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile MJJ Odido (T-Mobile) 13 01-06-12 12:28
Internet (simpel) op iPhone 3GS HeavenlyBlue iPhone algemeen 0 06-01-12 23:56
Mobiel internet via Simpel van KPN smart_golfie KPN 55 06-09-11 22:34
Mobiel internet Simpel via T-mobile Drinkyoghurt Overige providers Nederland 12 10-05-11 00:24
uitschakelen mobiel internet 3gs sjaak75 iPhone algemeen 6 04-02-10 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.