iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   onverwachtse telefoonrekening (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/13085-onverwachtse-telefoonrekening.html)

Bomans 20-06-08 14:26

https://forum.iculture.nl/f1/ip...jailbreak.html

bjorntje 20-06-08 14:31

Bij Wiki vind ik geen stappen van intallatie, kan iemand me DAAR iets over uitleggen?

want bij wiki snap ik het maar een beetje...

thanks

truckdiver 20-06-08 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bjorntje (Bericht 129626)
Bij Wiki vind ik geen stappen van intallatie, kan iemand me DAAR iets over uitleggen?

want bij wiki snap ik het maar een beetje...

thanks

gelieve in de juiste topics antwoorden te zoeken en vragen te stellen.
dit heeft allemaal niets met onverwachte telefoonrekeningen te maken.
kijk eerst eens bij handleiding eer je aan je iphone begint!

phoenix555 21-06-08 08:40

Maar gebeurt dit ook bij T-mobile flex abbos?
Nee toch? alleen bij KPN en Debitel toch?

macjoris 21-06-08 13:05

voor zover ik weet moet je bij t-mobile wel gegevens invoeren wil je gebruik kunnen maken van gprs. (heb zelf 2 maanden zonder gprs abonnement gedaan en nooit rekening daarvoor gehad en wel via Wi-Fi geinternet.)

mallehenk 24-06-08 22:32

uhm voor als het nog helpt ik heb ook een iphone en ik heb bij edge wat gebrabbel ingevuld ( vb. jksadf) en dan gaat ie daar naar zoeken. die kan ie toch niet vinden endan gaat ie automatisch naar het draadloze netwerk bij mij thuis.
dus geen extra geld kosten ed maar toch internet, youtube, mail auto load etc.

iphonemark 25-06-08 09:28

De bossprefs blijft dan superieur ten opzichte van de gebrabbel methode. Soms wil ik namelijk wél EDGE gebruiken, bijvoorbeeld als ik buiten aan het fietsen ben en even op de regen radar wil kijken.

cypher21 28-07-08 15:05

Het kan iig altijd nog gekker ;)

FOK.nl / Nieuws / Toerist surft voor 18.000 euro mobiel / FOK!frontpage

DaveyY 30-07-08 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 154844)

hier moet ik gelijk denken aan die reclame, were roaming ooww roaming ^^ maar dan ben je echt de sjaak een rekening van 18000 euro

wbs 21-08-08 11:25

oplossing voor de hoge rekening
 
Ik heb hier de oplossing voor je > T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE

Werkt bij mij perfect!:) Geen onnodig hoge rekening meer.

Sal 21-08-08 23:39

Wacht, snap ik het nu goed?

Je bent een iPhone gebruiker bij T-Mobile, met een van hun iPhone abonnementen met volgens hun onbeperkt internet en je hebt een rekening van 3 cijfers gekregen?

Heb je dan niet echt onbeperkt internet ofzo? Of doe je het niet via T-Mobile?

Ik heb via Orange mijn iPhone al binnen, maar kan hem nog niet gebruiken via T-Mobile en gebruik hem dus nu zonder sim kaart via Wi-Fi, dan kan ik toch geen rekening krijgen? Er zit geen sim-kaart in?:confused:

guykuh 22-08-08 01:19

ik ben nu een paar dagen in het bezit van een iphon 3g 8GB, ik kan hem alleen nog niet gebruike vanwege de opzegtermijn van mijn vorige provider.
toch kreeg ik een simkaart met nummer erbij en heb nu een paar dage veel op safari liggen te klooien om mijn iphone naar mijn smaak in te stellen.
ik ontving ook een sms van t-mobile dat ik mijn nummer kan behouden en dat dat na de opzegtermijn ingaat.
ik kan alleen thuis op mijn eigen Wi-Fi het internet op buiten huis nergens.
moet ik ook bang zijn voor een hoge telefoonrekening ?.

wbs 22-08-08 08:45

Je snapt het goed. Ik heb eeb iPhone en een T-Mobile abonnement. Maar nu komt het: De iPhone is van de éérste generatie en is geunlockt naar software versie 2.0.1NL Het T-Mobile abonnement is al jaar en dag een Flex abonnement. Ga ik nu internetten dan doe ik dit middels Wi-Fi komt er nu een zwak signaal dan zorgt T-Mobile (zonder dat ik dit wil) voor internet signaal via de Sim kaart en dat zorgt voor een onbedoelde hoge rekening. Vandaar mijn oplossing. En deze werkt perfect.

guykuh 23-08-08 15:45

nouwja meschien heb ik geluk want ik heb thuis geen berjk van het 3 netwerk, maar ik heb de applicatie alsnog geinstalleerd want je weet maar nooit.
en anders zal het geen rekening van drie cijfers zin, ieder geval bednakt voor de tip.

wbs 25-08-08 15:49

Op deze manier krijg je zeker geen hoge (onverwachtte) rekeningen meer wat betreft onbedoeld internet verbruik. T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE Bij mij werkt het prima!:)

Jancoen 01-09-08 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vaneijden (Bericht 113841)
Hoi,

Ik ben een kleine maand in het bezit van mijn iPhone en heb (waarschijnlijk zoals elke beginner) applicaties zoals weer, youtube en de Safari browser gebruikt. Dit deed ik altijd in verbinding met onze draadloze verbinding thuis.

Leuk! totdat ik vandaag mijn telefoonrekening binnen kreeg. Het bedrag was al schrikkend hoog, en ik was benieuwd waar dat nou aan lag. Onder het kopje 'internet' vond ik een minder leuk 3 cijferig bedrag.

Goed, het is me nu duidelijk dat je dus wel degelijk voor internet betaald, ookal doe je dit via je eigen draadloze verbinding thuis.

Maar welke applicaties kan ik nu wel kosteloos gebruiken? ik kijk regelmatig naar het weer maar dat durf ik nu ook niet meer.

Bij hoge rekeningen van internet kan je vaak nog wel bemiddelen over je rekening.
Omdat de kosten van mobiel internet nog wel eens onderschat worden biedt t-mobile dan de optie om het internet bedrag kwijt te schelden. Dit is dan in ruil voor een 2 jarig internet abonnement. In geval van een collega van mij werd er zo 800 euro kwijtgescholden.

Buster 02-09-08 19:26

ik mag toch aannemen dat met een legaal abbo van t mobile er geen extra kosten in rekening gebracht kunnen worden, wat woor instellingen er ook in de iPhone staan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.