//

Ongemerkt datagebruik Orange

Ongemerkt datagebruik Orange discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, ik heb een geschilletje met Orange. Op mijn telefoonrekening stond onlangs mobiel internetgebruik , zonder dat ik daar (bewust) gebruik van gemaakt heb. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-08, 11:20
robakke robakke is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorschoten
Berichten: 1
Standaard Ongemerkt datagebruik Orange

Beste Mensen,

ik heb een geschilletje met Orange. Op mijn telefoonrekening stond onlangs mobiel internetgebruik, zonder dat ik daar (bewust) gebruik van gemaakt heb. Bij navraag bij Orange bleek dat er inderdaad via mijn simkaart data (14 Mb) was gedownload. Het vreemde is echter dat ik geen instellingen heb ingesteld of gewijzigd, terwijl dat wel gebruikelijk is lijkt me.
Het lijkt er dus op dat de simkaart op eigen houtje kan communiceren via mijn iPhone, en dat kennelijk ook doet. Als mobiel internetten dusdanig laagdrempelig wordt dat er zelfs geen instellingen nodig zijn lijkt het mij niet meer dan redelijk dat de gebruiker daarover geïnformeerd, dan wel gewaarschuwd wordt, toch?



Zijn er meer Iphoners die dit probleem hebben met Orange, met meer mensen sta je sterker..

Hoor het graag

Robin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-08, 11:48
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

als edge ingesteld staat op je iphone ga je op het net.
beste kan je dit testen door je Wi-Fi uit te zetten en dan zien dat je op internet kan.
staat je mail ingestel om om de zoveel tijd je mails op tehalen?
doordoor zal je internetgebruik door aangerekend kunnen zijn.
ofwel heb je op internet gezeten met edgeverbinding terwijl je dacht dat je via Wi-Fi ah surfen bent.
je kan je provider niets verwijten,ligt aan de instellingen op je iphone die je niet (onbewust) hebt uitgeschakelt.
zijn al meerdere topics over te vinden.
  #3  
Oud 01-06-08, 18:42
erwin1987 erwin1987 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijswijk ZH
Berichten: 31
Standaard

Veel dingen via de installer.app gedownload terwijl je je edge aan heb staan ??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Datagebruik in India rubendevries Internet in buitenland (roaming) 3 14-10-12 16:07
Ongemerkt iPhone volgen Maartallica iPhone Apps 17 04-03-11 14:30
Datagebruik ander toestel keko Odido (T-Mobile) 5 24-05-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.