iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Hi Eindeloos Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/13883-hi-eindeloos-online.html)

basboy 03-06-08 17:35

Hi Eindeloos Online
 
Ik heb zojuist HI gebeld om een 'Eindeloos Online' abbonement te kopen/abboneren. Dus maar zij vertelde dat die per direct ingaat, dus binnen 5 min...
Maar ik 'durf' nog niet online te gaan omdat ik afgelopen maand een rekening van ... (HEEL VEEL) voor internet kosten heb gekregen..
dus hoe weet ik of het is aangesloten of niet..

*En als ik 'ja' naar 1300 sms (voor de instellingen) krijg ik maar geen sms terug, wacht nu al 2 uur (en k heb al nog een x 'ja' gesmst)...
:rolleyes:

Tieme 03-06-08 17:59

mischien een optie om hi nog een keer te bellen?

midon 03-06-08 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basboy (Bericht 121462)
Ik heb zojuist HI gebeld om een 'Eindeloos Online' abbonement te kopen/abboneren. Dus maar zij vertelde dat die per direct ingaat, dus binnen 5 min...
Maar ik 'durf' nog niet online te gaan omdat ik afgelopen maand een rekening van ... (HEEL VEEL) voor internet kosten heb gekregen..
dus hoe weet ik of het is aangesloten of niet..

*En als ik 'ja' naar 1300 sms (voor de instellingen) krijg ik maar geen sms terug, wacht nu al 2 uur (en k heb al nog een x 'ja' gesmst)...
:rolleyes:

Probeer eens een sms naar 1244 met de tekst "saldo".

Je krijgt een sms retour met je bel tegoed.

soCool 03-06-08 19:01

Dat is volgens mij alleen bij prepaid. Bij een abonnement kan je niet zien hoeveel saldo je hebt.
edit: Ook bij een abonnement, was het alweer helemaal vergeten. Toch handig.

basboy 03-06-08 19:14

Heb gesms't saldo, ik kreeg mijn percentage van nog over deze maand aan abbo en een 'internet' data-kosten bedrag..
die was 0,17 cent (had ik al gebruikt voor dat ik het internet-abbo had afgesloten).. ik zal ff 1 pagina openen zometeen en dan over een uur mijn saldo kijke.. right ? :rolleyes:

PeRzY 03-06-08 22:09

Weet iemand toevallig of er extra kosten aan het downloaden via installer zijn verbonden?? ik heb eindeloos online van KPN maar weet dus niet of je extra moet betalen voor het downloaden?? iemand al ervaring mee?????

soCool 04-06-08 00:13

Nee, je betaald alleen voor de toegang tot het internet.

basboy 04-06-08 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeRzY (Bericht 121655)
Weet iemand toevallig of er extra kosten aan het downloaden via installer zijn verbonden?? ik heb eindeloos online van KPN maar weet dus niet of je extra moet betalen voor het downloaden?? iemand al ervaring mee?????

Binnen hoeveel uur/dagen was het eindeloos online geactiveerd en hoe wist je of dat zo was?

PeRzY 04-06-08 14:08

vanaf het begin dat ik mn iphone had, kreeg een bevestigings-sms.. maar ik ben er al achter gekomen! je betaald alleen als per mb als je films bekijkt bv via youtube! dan betaal je E2,50 per mb :eek:

basboy 04-06-08 17:39

Ik heb geen bevestigings sms gehad, maar als ik nu me saldo chek dan krijg ik alleen maar een smsje met mijn saldo van het beltegoed, de kosten voor het internet gebruik (die 17 cent die ik al had gebruikt voor het abbonement) krijg ik niet meer :eek:

Marquez 05-06-08 11:32

Ik snap het probleem niet zo goed. Als zij jou zeggen dat het per direct (of 5 minuten) ingaat, dan sta jij toch sterk als je na 5 minuten hysterisch gaat internetten. Ik heb hetzelfde gehad, er stond opeens een bedrag, dus heb gebeld en uitgelegd, en toen werd het onmiddelijk gecorrigeerd. Klant is koning he ;-) Zo moeilijk zijn ze niet bij Hi, ben al erg lang klant.

King1987 11-06-08 12:38

hmm, ik heb ook hi eindeloos, werkt perfect, afgesloten toen ik mn iphone had, kon meteen internette, je moet alleen niet, en dat zeiden ze ook in de primafoon, films gaan kijken via hi, wel via Wi-Fi natuurlijk :D en je krijgt een waarschuwings sms van hi als je meer gebruikt dan de gemiddelde gebruiker. (de eerste keer athans). Ik gebruik het vooral om mn mail te ontvange en het weer te bekijken:cool:

MickY 19-06-08 00:40

Ik heb even een vraag.

sinds vandaag Hi eindeloos, maar hoe weet ik dat het werkt?
als ik nu gewoon op safari klik dan ga ik wel naar internet maar nog even sloom als voor heen.
heb niks ingevuld bij die instellingen wel geprobeerd maar dat verandere niet!

BjornB 20-06-08 19:03

Heb ook eindeloos online van Hi. Moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Had alleen bij de eerste rekening even een hartstilstand. Heb normaal een rekening van ongeveer 50 euro. Kreeg er nu een van ruim 300. Had in een kleine 2 dagen tijd voor ongeveer 250 euro aan data verbruikt. Bij navraag bij Hi scheen er een foutje te zijn geweest bij het verlengen van mij abonnement. Alles keurig netjes en correct opgelost. Netjes een creditnota ontvangen. Nu geen problemen meer gehad.

nerotje 20-06-08 23:01

Ik weet niet of ik deze vraag hier kan plaatsen, maar aangezien het topic over hi eindeloos online gaat zal ik toch mijn vragen hier posten.
1.Is het mogelijk om mijn simkaart van Hi in de iPhone te zetten en dan gewoon verder gebruik te maken van de iPhone mbv smsen bellen etc?
2.Kan ik gebruik maken van Hi eindeloos online op de iPhone? En wat voor soort verbinding aan is dat dan, edge, gps?
3.Zijn er bepaalde punten waarop ik moet letten met het hi eindeloos abonnement in gebruik met de iPhone?

Bedankt voor de hulp! :)

Inkie 02-07-09 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nerotje (Bericht 129788)
Ik weet niet of ik deze vraag hier kan plaatsen, maar aangezien het topic over hi eindeloos online gaat zal ik toch mijn vragen hier posten.
1.Is het mogelijk om mijn simkaart van Hi in de iPhone te zetten en dan gewoon verder gebruik te maken van de iPhone mbv smsen bellen etc?
2.Kan ik gebruik maken van Hi eindeloos online op de iPhone? En wat voor soort verbinding aan is dat dan, edge, gps?
3.Zijn er bepaalde punten waarop ik moet letten met het hi eindeloos abonnement in gebruik met de iPhone?

Bedankt voor de hulp! :)

Dat vraag ik me nu ook af!

Marquez 02-07-09 15:38

Ik gebruik Hi in m'n iPhone die uiteraard geunlockt moet zijn om gebruikt te kunnen worden met deze simkaart. Ik heb zelf een iphone 2G en gebruik de eindeloos online bundel. Dit houdt bij mij in dat het niet sneller kan dan GPRS (Edge) en is dus niet zo snel, maar het werkt. Je kunt in principe alles doen, behalve YouTube filmpjes kijken. Sowieso werkt dit niet via GPRS tenzij je een hack hebt. Probleem is alleen dat je bij Hi voor streaming content (youtube) extra betaalt, maar waarschijnlijk kijk je toch alleen youtube via Wi-Fi. Ik weet niet of je een iPhone 3G hebt, maar volgens mij kun je dan gewoon gebruik maken van de 3G verbinding die Hi biedt, en dus via de eindeloos online bundel. Dit is in principe onbeperkt maar wel met een 'fair-use policy' wat je ergens kunt opzoeken. Dat houdt in dat je dus niet als een gek moet gaan downloaden, maar internet pagina's bekijken is zo goed als onbeperkt dus. Bij mij werkt alles prima!

Inkie 02-07-09 15:42

Oke.
Wat stom dat je geen youtube kunt kijken, of ligt dat nou aan mij?
Niet dat ik dat veel zal doen ofzo, maar ik vind het vreemd.
Zijn er nog meer dingen (zoals youtube) die je moet laten als je via Eindeloos Online gaat?
Wel zo handig om te weten...
Alvast bedankt voor je antwoord!

Denneke 08-07-09 21:45

hi eindeloos online met de iphone werkt zonder problemen!

Als je 3g aan hebt staan probeert het netwerk altijd automatisch dit netwerk te pakken (3G bovenin je statusbalk, bij gprs staat er een bolletje)

Probleem is wel voordat je je bundel eindeloos online aan hebt staan ben je paar dagen verder (problemen met aansluiten wat ik vaker gehoord heb!)

SMS: saldo naar 1244 krijg je je tegoed per sms en vervolgens een nieuwe sms met je dataverbruik. Daar staat dan "Soms online" of "Eindeloos online" met daarachter de kosten... zodra er "Eindeloos online" staat zit je dus op eindeloos online en dan kan je onbeperkt internetten!!! Of het moet zo erg zijn dat je je telefoon als modem gebruikt voor je computer (op je computer via het netwerk van de telefoon internetten) mag niet van de telecomprovider en je riskeert dus ook de mogelijkheid afgesloten te worden!!

SMS saldo extra naar 1266 voor je voordeelbundels...

sh4dy 22-08-09 23:12

hallo allemaal,, is het gebruik van youtube nu wel inbegrepen bij de online bundels van HI? nu staat namelijk op de site..
Het gebruik van streaming op je mobiel zit bij een Eindeloos Online bundel inbegrepen.
Dus luister je radio via je mobiel (Tunin FM), gebruik je Youtube of andere videosites? Dan is een Eindeloos Online bundel een goede optie

en weet iemand wat waar de grens ongeveer ligt van de Fair use policy van HI?

groet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.